|

مصاحبه گواردیولا و فودن بعد از پیروزی منچسترسیتی بر کلوب‌بورخه در لیگ قهرمانان

به گزارش فوتبال۷۲۴ گواردیولا گفت که از موفقیت خود در منچسترسیتی رضایت بیشتری کسب می کند زیرا برخلاف سایر باشگاه های بزرگ “هیچ کس به شما  کمک نمی کند“.

سیتی روز چهارشنبه پس از پیروزی 4-1 مقابل کلوب بروخه در ورزشگاه اتحاد صدرنشین گروه A لیگ قهرمانان اروپا شد، هرچند نیمه اول سختی را پس از اینکه جان استونز گل به خودی در دقیقه زد تحمل کرد.

قهرمان لیگ برتر پس از نیمه اول بسیار پیشرفت کرد و با گل های نیمه دوم ریاض محرز، رحیم استرلینگ و گابریل ژسوس به پیروزی مهمی دست یافت.
این برای فرستادن سیتی به صدرنشینی کافی بود چرا که پاری سن ژرمن پس از ضربه پنالتی دومنیک سوبوسلای در وقت های تلف شده در مقابل لایپزیگ با تساوی 2-2 متوقف شد.

وقتی گفته شد که لایپزیگ به سیتی لطفی کرده است، گواردیولا به BT Sport پاسخ داد:

“ما به هم کمک می کنیم. کاری که در این سال ها انجام داده ایم… به شما قول می دهم، وقتی در منچسترسیتی هستید، متوجه می شوید که هیچ کس به شما کمک نمی کند. . هیچکس.
هر کاری که لازم بود انجام داده‌ایم. وقتی در باشگاه‌های رده‌بالا و بزرگ هستید، موقعیت متفاوت است. وقتی برنده می‌شویم، این حرفها عادی است.»

او با لبخند ادامه داد:

تمام عناوینی که قبلا کسب کردم به خاطر حضور در باشگاه های بزرگ بود.
“مطمئناً، لذت بردن [در پیروزی با سیتی] بالاتر است. مبارزه برای کسب قهرمانی
در لیگ برتر خوب است.”

گواردیولا درباره دربی منچستر گفت:

“برنامه برنامه است، گاهی اوقات ما سه شنبه بازی می کنیم، گاهی اوقات جمعه. گاهی اوقات ساعت 12:30 یا گاهی اوقات 5:30 بعد از ظهر است. من تقریباً مطمئن هستم که در ساعت 12:30 شنبه در اولدترافورد خواهیم بود.”حالا میتوانیم روی این بازی و دربی منچستر تمرکز کنیم

 

 

گل فودن هفتمین گل او در لیگ قهرمانان اروپا بود – وین رونی (9 گل) تنها بازیکن انگلیسی است که در سن 21 سالگی یا کمتر گلزنی کرده است .

ملی پوش انگلیسی گفت توصیه گواردیولا در نیمه دوم برای کمک به آنها برای ثبت نهمین برد متوالی خانگی در لیگ قهرمانان بسیار مهم است.

فودن گفت:

“من فکر می کردم در نیمه اول شلخته بودیم و به آنها اجازه دادیم به بازی برگردند. ما در نیمه اول وارد بازی شدیم و در مورد مشکلی که پیش می آمد صحبت کردیم.”
“ما در نیمه دوم آن را تغییر دادیم و بهتر بازی کردیم. سرمربی [در نیمه] راضی نبود. شما باید از توصیه های او استفاده کنید. ما چند چیز را تغییر دادیم و در مالکیت توپ بهتر بودیم و بیشتر به آنها آسیب زدیم.
وقتی ریتم را به دست می آوریم، فوتبال دوست داشتنی خود را بازی می کنیم. من از نیمه دوم خوشحالم.

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید