روسود
| | | | |

معاون بارسا: بارسلونا آرزو بازگشت نیمار را دارد

فوتبال724– معاون سابق بارسلونا، امیلی روسود که هفته گذشته از سمت خود استعفا داد، تأیید کرده است که این باشگاه در تلاش است تا برای جذب نیمار با باشگاه پاریسی مذاکره کند.

در شرایطی که هرج مرج در سلسله مراتب مدیریتی این باشگاه موج میزند، پس از ادعای روسود مبنی بر اینکه مدیران باشگاه به دنبال سوءاستفاده از این باشگاه برای منافع شخصی هستند، باشگاه بارسلونا به دنبال اقدام قانونی علیه روسود است.

روسود به اکیپ گفت:

بازگشت برای نیمار امکان پذیر است. كرونا ویروس باعث كاهش قیمتها در بازار خواهد شد، و بیشتر باشگاه ها با مشکلات مالی روبرو هستند.

وی گفت:

بارسلونا آرزو بازگشت نیمار را دارد. لازم است که تجزیه و تحلیل شود که این خرید با منابع مالی باشگاه همگام باشد اما علاقه بارسا واقعی است، حتی اگر به ثمر رساندن این معامله پیچیده باشد.

سه طرف درگیر این معامله هستند: بارسلونا، پی اس جی و خود بازیکن. اگر هر سه به دنبال توافق باشند ، آنها راه حل را پیدا می کنند: مثلاً پرداخت قسطی. همه چیز به حسن نیت هرکدام و به ویژه به خواسته های نیمار بستگی دارد.

طبق گزارش ال موندو دپورتیوو، که در صفحه اول روزنامه چاپ شده، امضای قرارداد با لاوتارو مارتینز در “اولویت” است در حالی كه نیمار به عنوان هدف “استراتژیك” بارسا تلقی می شود.

دلیل این اختلاف اقتصادی است. بارسلونا می تواند 2 میلیون یورو درآمد سالانه لاوتارو در اینتر را سه برابر کند، در حالی که گفته می شود دستمزد نیمار در پاریس حدود 36 میلیون یورو است.

ماه گذشته گزارش دیاریو اسپورت مدعی شد، که علی رغم خواسته های بازیکن برای بازگشت به نیوکمپ، مالکیت قطری پاری سن ژرمن اصرار بر عدم فروش ستاره خود دارد.

گفته می شود نیمار عاشق ایده بازگشت به غول های کاتالان در تابستان امسال است و گفته می شود برای تابستان پر تنش دیگر بین باشگاه ها و بمب جدید نقل و انتقالاتی آماده شده است.

همچنین یک عامل مهم این است که ستاره سابق سانتوس با هم تیمی های سابق خود لوئیس سوارز و لیونل مسی، دوستی شخصی نزدیکی دارد.

مهاجم پیشین سانتوس در تابستان سال 2017 با هزینه 222 میلیون یورو از نیوکمپ به سمت پاری سن ژرمن رفت، اما گزارش ها همچنان حاکی از آن است که او ممکن است برای بازگشت از پاریس تلاش کند.

نیمار از زمان عزیمت از جمع غول های کاتالان پیوسته با بازگشت به اسپانیا مرتبط بوده و گفته می شود رئال مادرید هم علاقه زیادی به خرید وی دارد.

نیمار با مصدومیت متعدد در پایتخت فرانسه دست به گریبان بوده است. او از زمان پیوستن به پاریسی ها در تابستان 2017 تنها در 52 بازی از 103 بازی ممکن لیگ بازی کرده که در این بازی ها 47 گل نیز به ثمر رسانده است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید