دی یانگ فروشی
| | |

تنها مسی، تراشتگن و دی یانگ فروشی نیستند، در صورت وجود پیشنهاد خوب بارسا بقیه را می فروشد

فوتبال724– بارسلونا در حال آماده سازی برنامه ورودی ها و خروجی های تابستانی بازیکنان باشگاه است. لیونل مسی، مارک آندره تر اشتگن، و فرانکی دی یانگ تنها بازیکنانی است که فروشی نیستند و از جایگاهشان در ترکیب تیم ایمن است.

این درحالی است که طبق گزارشی در ESPN،  این باشگاه آگاه است که به خصوص بخاطر شیوع بیماری کروناویروس و تعلیق فوتبال در اسپانیا، از نظر مالی به شدت آسیب خواهد دید.

در مصاحبه رئیس باشگاه خوزه ماریا بارتومئو با داریو اسپورت که در اواخر ماه مارس انجام شد، وی گفت که این باشگاه علی رغم عدم اطمینان مالی، همچنان می تواند به اهداف مورد نظر خود در نقل و انتقالات تابستانی برسد.

بارتومئو گفت:

به دلیل همه گیری و شیوع ویروس کرونا، در بازار نقل و انتقالات پول چندانی وجود نخواهد داشت.  اما من پیش بینی می کنم که  معاملات زیادی را به صورت مبادله بازیکن بین باشگاه ها شاهد باشیم.

علاوه بر اینکه همه باشگاه ها درآمد حاصل از روزبازی مثل بلیط فروشی را ندارند، باشگاه های پرطرفدار فوتبال حتی بیشتر از این ضربه خورده اند چون که هیچ درآمدی از تجارت جهانی یا تورهای ورزشی و موزه هایشان هم ندارند.

تا امروز قطعی است که دو بازیکن در تابستان امسال به نیوکمپ می آیند، فرانسیسکو ترینکائو مهاجم براگا با قراردادی 31 میلیون یورویی، و پدری استعداد نوظهور لاس پالماس که با 5 میلیون یوروی خریداری شده اند.

همچنین به طور گسترده ای گزارش شده است که لاوتارو مارتینز، مهاجم اینتر هدف اصلی کاتالان ها است به همراه شایعات قوی بازگشت نیمار فوق ستاره پاری سن ژرمن.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید