منچستریونایتد رونالدو
| | | | |

بارسلونا به دنبال خرید کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد بود

فوتبال724– سر الکس فرگوسن، سرمربی پیشین منچستریونایتد رونالدو را به بارسلونا پیشنهاد داده بود، چون نمی خواست این ستاره پرتغالی به رئال مادرید بپیوندد.

این گفته رامون کالدرون، رئیس پیشین رئال مادرید، است که با فوق ستاره پرتغالی توافق کرد که انتقال به لالیگا را قبول کند. اگرچه کالدرون در همان تابستان صندلی ریاست را به فلورنتینو پرز سپرد.

رونالدو در تابستان سال 2009 از قهرمانان آن زمان انگلیس به لوس بلانكوس پیوست اما این قرارداد در سال 2018 ملغی شد.

کالدرون اکنون اذعان کرد که یونایتد امیدوار بود که آنها به نوعی بتوانند قرارداد ملی پوش پرتغالی را مسدود کنند و حتی سعی کردند به جای رئال، او را به رقیب آنها در ال کلاسیکو یعنی بارسلونا بفروشند.

در واقع، فقط چند ماه قبل از آن بود که غول های کاتالان در فینال لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2 بر صفر یونایتد را شکست دادند. با این حال، شیاطین سرخ تلاش کردند تا برای رونالدو خریدار دیگری غیر از رئال مادرید پیدا کنند.

کالدرون به دیاریو آ اس گفت:

این توافق بین سال های 2007 و 2008 بین من و کریستیانو انجام شد. این مذاکره ای دشوار با منچستریونایتد بود زیرا آنها نمی خواستند این بازیکن را از دست دهند اما خواسته رونالدو و آنچه می خواست بسیار روشن بود.

وی گفت:

او می خواست به رئال مادرید بپیوندد و این یک فرصت بی نظیر برای ما بود، بنابراین من از آن استفاده کردم.

(الکس) فرگوسن نمی خواست او اولدترافورد را ترک کند و به خصوص او نمی خواست که او به مادرید بپیوندد، زیرا ما بیشتر از منچستر یونایتد عناوین اروپایی کسب کرده بودیم، بنابراین او به جای آن، بازیکن را به بارسلونا پیشنهاد داد.

وی گفت:

بارسلونا از این فرصت پیش آمده خوشحال شد، اما رونالدو در مورد تعهدات خود با مادرید و سندی که قبلاً امضا کرده بود، کاملاً صادق بود.

سندی با امضا وجود داشت كه اگر باشگاه یا بازیکن قرارداد را نقض كنند، باید 30 میلیون یورو به طرف مقابل بپردازد.

کریستیانو رونالدو در ادامه به رکورددار گلزنی در تاریخ مادرید تبدیل شد، و با قیمت 100 میلیون یورو در تابستان 2018 به یوونتوس پیوست.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید