فلیک اینتراخت فرانکفورت
| | | |

هانسی فلیک پیش از بازی را اینتراخت فرانکفورت : من از دو بازی گذشته بسیار راضی بودم

فوتبال724– فردا بایرن ‌مونیخ و اینتراخت فرانکفورت به دیدار یکدیگر خواهند رفت. هانسی فلیک سرمربی باواریایی ها در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی پاسخگوی خبرنگاران بود.

هانسي فليك:

همه تا اينجا آماده اند. لروي سانه نيز فردا در تيم خواهد بود. با وجود اين، او قصد ندارد از اول بازی شروع كند، پس بايد مرحله به مرحله پيش برويم. بايد منتظر بازي بمانيم. اما او يك گزينه است. ما از این موضوع خوشحالیم.

ما چندین گزینه داریم. من نمی خواهم ترکیب را فاش کنم. تولیسو برای دو بازی محروم است بنابراین باید تغییری ایجاد کنیم. فعلا وقت است تا فردا تصمیم بگیرم.

فلیک:

ما در برابر بیله فلد کار بسیار خوبی انجام دادیم. من پیشرفت مثبتی می بینم. ما به زمان احتیاج داریم، قبل از فصل به سختی زمان آماده سازی داشتیم. این برای ما یک روند و پروژه است، ما باید از بازی ها استفاده کنیم تا وارد ریتم اصلی شویم. من از دو بازی گذشته بسیار راضی بودم.

بازی با فرانکفورت :

آنها بسیار فیزیکی و بسیار قوی هستند و پرس نفر به نفر می کنند. آنها مدام حریف را تحت فشار قرار می دهند. کامادا بازیکنی است که می داند چگونه توپ را نگه دارد. آنها مهره های بسیار خوبی دارند و بازیکنان دارند که در توپهای هوایی خوب هستند. ما باید تمرکز کنیم.

فلیک:

این سال برای همه ما بسیار خوب بود. آنچه بیشتر از همه من را تحت تأثیر قرار داد این است که تیم چگونه با هم رشد کرده است. کار با کادر مربیگری برای من لذت زیادی دارد. من یک تیم پر سر و صدا و فعال اطرافم دارم. تلاش تیمی عالی است و همه نقش خود را بخوبی بازی می‌کنند.

فلیک:

ما یک برنامه بازی مشخص داریم و انتظار داریم که آن را اجرا کنیم. البته بازیکنان در زمین نیز مسئول این امر هستند.

او درباره گنبری گفت:

سرژ گنبری فردا از ترکیب بیرون خواهد بود، باید منتظر بمانیم و ببینیم. ما با بازیکنانی که در حال حاضر در دسترس هستند بر روی فرانکفورت متمرکز هستیم.

درباره تولیسو:

شما می توانید احساس کنید که او از فوتبال لذت می برد. فصل گذشته او از نظر مصدومیت مشکل داشت و زیاد بازی نکرد. ما در پایان فصل گذشته نشستیم و صحبت کردیم. خوشحالم که او آن گل زیبا را به ثمر رساند، اعتماد به نفس او عالی است. او شوت های خوبی دارد اما در محوطه جریمه نیز تهدیدی جدی است.

فلیک درباره برنامه فشرده تمرینات:

شکایت در مورد آن رویه ما نیست. ما همیشه شرایط را پذیرفته ایم.

او درباره زوله گفت:

نیکی خوب کار می کند. در دو بازی گذشته من از کل تیم با این پیشرفت خوشحال بودم. نیکلاس برای مدت طولانی مصدوم بود، باید این نکته را در ذهن داشته باشیم. اما ما همچنین بازیکنان بزرگ دیگری در این پست داریم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید