| | |

پوچتینو می‌گوید امباپه پیش از هت تریک خیره کننده در نیوکمپ ، پیروزی برابر بارسلونا را پیش بینی کرده است

به گزارش فوتبال۷۲۴ سرمربی پاری سن ژرمن می‌گوید مهاجم تیمش امباپه اراده محکمی برای شکست بارسلونا قبل از بازی داشته است

روز سه شنبه امباپه ستاره این نمایش بود ، در پیروزی 4-1 پاری‌سن‌ژرمن در بازی رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا او سه گل به ثمر رساند.

پس از مسابقه ، پوچتینو گفت که او و امباپه قبل از بازی با بارسلونا در مورد احتمال شکست دادن بارسلونا بحث کرده بودند.امباپه از کمک به مدیر سابق اسپانیول در شکست دادن رقبای دیرینه او خوشحال بود

امباپه به پوچتینو چه گفت؟

پوچتینو در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از بازی گفت:

“قبل از مسابقه ، او از من پرسید که چند بار در نیوکمپ برنده شده ام.” “من به او گفتم” یک بار. او به من پاسخ داد: “فردا ، ما برای بار دوم برنده خواهیم شد.”

وی افزود:

“او بازیکن برجسته ای است. فوتبالیست های بزرگ تاریخ خود را می نویسند. آنها مسابقه به مسابقه تکامل می یابند. با این هت تریک ، کیلیان در کانون توجهات قرار خواهد گرفت اما هیچ تردیدی نداشتیم.

“او کلاس جهانی است. هیچ کس امباپه را امشب نمی تواند رد کند. او یک بازیکن خارق العاده است و در باشگاه ما بسیار خوشحال است. او این را گفت ، من هم گفتم.”

چه چیزی در انتظار امباپه ، پوچتینو و پاری‌سن‌ژرمن است؟

پوچتینو بیش از یک ماه است که در پی اس جی حضور دارد و اکنون بدون ابر ستاره خود نیمار یک پیروزی واقعی در لیگ قهرمانان را کسب کرده است.

پی اس جی در حال حاضر در لیگ 1 ، پس از لیل ، صدرنشین لیگ ، دوم است و امباپه با 21 گل در 29 بازی تیم را هدایت می کند.

این باشگاه در حال حاضر فاقد نیمار است ، که با یک مصدومیت روبرو است و باعث می شود او برای بازی برگشت برابر بارسلونا در 10 مارس در پارک دو پرنس آماده شود.

پیش از آن ، پی‌اس‌جی یک مسابقه حیاتی در رقابت های قهرمانی دارد که در آخر هفته به مصاف موناکو می رود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید