پیتر اشمایکل
| | |

پیتر اشمایکل : یونایتد در حال تغییر نسل است و ‌ممکن است نتایج بد تکرار شود

به گزارش فوتبال۷۲۴ پیتر اشمایکل معتقد نیست که در منچستریونایتد نتایج خوب تکرار خواهد شد زیرا تیم یک دوره تغییر را پشت سر می گذارد.

پیتر اشمایکل امیدوار است که پیروزی در پاریس به عنوان سکوی پرشی برای باشگاه سابق وی باشد، اما او انتظار دارد که یونایتد در این راه با موانع بیشتری روبرو شود.

دروازه بان سابق گفت:

این یک پیروزی فوق العاده بود و ما به آن نیاز داشتیم.

به نظر من ما هنوز یک دوره گذار را پشت سر می گذاریم، و هنوز هم نتایجی خواهیم داشت که دوست نداریم. اما مواردی وجود خواهد داشت که ما از آنها خوشحال خواهیم شد. تغییر نسل و پیشرفت تیم یکی از آن موارد بود.

به نظر من این عملکرد خارق العاده ای بود که از دفاع شروع شد. دروازه بان استثنایی بازی کرد. آرون وان بیساکا و اکسل توآنزبه با بهترین مهاجمان جهان روبرو شدند و عملکرد فوق العاده ای داشتند.

پیش از این بازیکنانی داریم که می توانند خودشان فرصت ایجاد کنند و آنها را اجرا کنند.

من فکر نمی کنم این بچه ها آمادگی خود را بعد از این پیروزی از دست بدهند. این یک تیم بسیار جوان با مربی بسیار باتجربه است که به آنها را راهنمایی خواهد کرد، اما این بازی باید با چلسی و لایپزیگ تکرار شود.

ما نمی توانیم یک مسابقه خوب انجام دهیم و فکر کنیم که این کار تمام شده است.

وی ادامه داد:

کار همچنان ادامه دارد و من فکر می کنم کارهای زیادی باید انجام شود تا ما بتوانیم در همه جبهه ها به رقابت بپردازیم. اما این پیروزی یک عملکرد خارق العاده و یک گام بزرگ در مسیر درست بود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید