پیولی دینامو
| | | | |

پیولی به میلان هشدار داد: دینامو به شایستگی چلسی را شکست داد

فوتبال724– استفانو پیولی، سرمربی میلان، به بازیکنانش هشدار می دهد که دینامو زاگرب “به شایستگی چلسی را شکست داد” و معتقد است شارل دکتلار می تواند به عنوان یک 9 کاذب بازی کند.

روسونری فردا در بازی برگشت گروه E لیگ قهرمانان اروپا به مصاف کروات ها می رود.

آنها هفته گذشته در اولین بازی اروپایی خود در خارج از خانه مقابل سالزبورگ به تساوی 1-1 رسیدند، در حالی که دینامو در خانه چلسی را شکست داد که منجر به اخراج توماس توخل شد.

به نقل از میلانیوز، پیولی در نشست خبری پیش از بازی دینامو گفت:

بازی بسیار مهمی است، اما هنوز تعیین کننده نیست. فصل گذشته اولین پیروزی را در بازی ماقبل آخر به دست آوردیم و می توانستیم با شکست دادن لیورپول در آخرین بازی صعود کنیم.

فردا می‌توانیم با یک برد در صدر گروه باشیم. ما شانس داریم، اما سخت خواهد بود زیرا دینامو با شایستگی در اولین بازی [مقابل چلسی] پیروز شد.

اگر در سطح بالایی بازی کنیم، شانس خوبی برای پیروزی در ایتالیا و اروپا داریم. در ساسولو ما در سطح خودمان بازی نکردیم و برنده نشدیم. فردا باید بهترین بازی خود را انجام دهیم.

آنته ربیچ و دیووک اوریگی به دلیل مصدومیت از میادین دور هستند، اما راده کرونیچ بازگشته است، در حالی که یاسین عدلی در لیست لیگ قهرمانان اروپا قرار نگرفته است.

پیولی گفت:

فردا با قاطعیت کامل بازی خواهیم کرد. من در هر بازی بهترین میلان را انتخاب می کنم. تیم خوب است، اما در لیگ قهرمانان به دلیل لیست بازیکنان کمتری داریم. آنته ربیچ و دیووک اوریگی آنجا نخواهند بود، راده کرونیچ بهبود یافته است.

آیا او نگران مصدومیت اوریگی است؟

نگران نیستم، اما متاسفم. او بازیکنی است که ما به شدت می‌خواستیم و امیدوارم بعد از تعطیلات بازگردد.

ما باید از تمام پتانسیل خود در هر بازی استفاده کنیم. بازی فردا بسیار مهم است، اما هنوز تعیین کننده نیست زیرا بازی های زیادی باقی مانده است. اما می دانیم که بازی مهمی است و به خوبی تیم را آماده کرده ایم.

نظر پیولی در مورد حادثه VAR یکشنبه در بازی یوونتوس-سالرنیتانا پرسیده شد.

مربی گفت:

آنچه اتفاق افتاد ناراحت کننده است، انگشت اشاره آسان است، اما آنچه لازم است یافتن راه حل است.

انتظارات او از رافائل لیائو چیست؟ آیا او از عملکردش در اروپا راضی است؟

همیشه می توان پیشرفت کرد، اما همه بچه ها جاه طلب هستند، لیائو در هر رقابتی در سطح بالایی بازی می کند و باید همینطور ادامه دهد. هر بازی سختی های متفاوتی دارد، بنابراین من باید انتخاب درستی داشته باشم.

اولیویه ژیرو تا به حال در تمام بازی های میلان بازی کرده است و انتظار می رود که فردا بازی را آغاز کند و تنها مهاجم مرکزی باشد. با این حال، دکتلار همچنین می تواند در حمله به عنوان یک نه کاذب بازی کند.

اولیویه از بازی کردن در هر بازی خوشحال است، شارل می تواند در آن پست بازی کند، مشخصا با ویژگی های متفاوت. من بازیکنان زیادی دارم که می توانند در این نقش جا بیفتند. حالا باید روی دو بازی آینده تمرکز کنیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید