کوکچو
| | | | |

چوب حراج فاینورد به کوکچو به خاطر بحران کروناویروس

فوتبال724- به دلیل بحران کرونا ویروس و فشارهای اقتصادی آن بر ورزش، فاینورد ممکن است مجبور شود رقم فروش بازیکن خود، ارکون کوکچو را برای آرسنال و اورتون تا حدود ۲۳میلیون پوند کاهش دهد.

تا چند ماه قبل تصور‌ می‌شد فاینورد برای بازیکن خلاق خود رقم قابل توجهی را از طرف‌های خریدار مطالبه کند.

به گزارش نشریه دیلی‌میل آرسنال مذاکراتی در مورد بازیکن فاینورد کوکچو انجام داده است. رقم مورد بحث ۲۳میلیون پوند است. اورتون نیز به این بازیکن تیم زیر 21 سال ترکیه علاقه مند است. به نقل از اسکای، مارسل برندز از اورتون پیگیر وضعیت این بازیکن است.

اما با توجه به بحران جهانی، انتظار می رود پاندومی کروناویروس اثری غیرقابل انكار در بازار نقل و انتقالات بگذارد. بازیکنانی مانند كوكچو می توانند در هفته ها و ماه های بعدی شاهد افت ارزش خود در ‌مارکت جهانی فوتبال باشند.

آژاکس نیز با این مشکل درگیر است. فن دبیک بازیکن آژاکس در این روزها مورد توجه خیلی از تیمها قرار گرفته است. آژاکس درباره رقم فروش او مردد است، که آیا او را به همان مبلغ شش ماه پیش ارزش‌گذاری ‌کند یا نه؟

وقتی درباره آینده کوکچو از کورمنز مربی تیم سوال شد او‌گفت:

من واقعا بی اطلاع هستم.

فاینورد موقعیت اقتصادی سختی را پشت سر می گذارد، ما در یک مقطع می دانستیم اگر این کار(فروش) را انجام دهیم به وضعیت تیم کمک بزرگی خواهد شد. ولی در این بحران، هیچ کس نمی داند چه می‌شود و نقطه پایان آن کجاست.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید