| |

مصاحبه دایوت اوپامکانو با کیکر

«من خیلی با خانواده و وکلایم صحبت کردم و بعد این احساس را داشتم که انتقال فصل آینده به بایرن بهترین تصمیم برای من و حرفه من است.

کار با یولیان ناگلسمان سرگرم کننده است. او بازی را درک می کند. من قدم های بزرگی را زیر نظر او برداشتم. او به ویژه از نظر تاکتیکی به من کمک کرد. او فیلم های زیادی را به من نشان داد که در کجا می توانم پیشرفت کنم. من فقط می توانم از او تعریف کنم و خودم را خوش شانس می دانم که قادر به کار زیر نظر او هستم.»

Image

در مورد سخت ترین بازیکنی که با آن روبرو شده است:

«من در برابر بسیاری از مهاجمان خوب بازی کردم. لواندوفسکی واقعا عالی است، ارلینگ هالند نیز بسیار قدرتمند است. اما در واقع بازیکن خاصی وجود ندارد که من را به مشکلی وادار کند تا [حدی که] هر وقت با او روبرو شوم، شبهای بی خوابی داشته باشم.»

Image

درباره انتقال ناموفقش به بایرن در سن 16 سالگی به دلیل وتوی مادرش:

«این درست است. مادران می دانند چه چیزی برای بچه هایشان بهتر است. این پیشنهاد وسوسه انگیز بود. من می خواستم کوتاه ترین مسیر را به سوی بهترین شدن طی کنم، اما مامان گفت: “نه، ابتدا تجربه کسب کن و سپس می توانی همچنان انتقالی بزرگداشت باشی.”

در آن زمان پذیرش [این موضوع برای من] دشوار بود، اما بعدا متوجه شدم حق با او بود. مسیر فعلی من مسیر درستی است. بازی در لیفرینگ  سالزبورگ و لایپزیگ به من کمک کرد تا تجربه جمع کنم و بتوانم خودم را در سطح حتی بالاتری تثبیت کنم.»

Image

در مورد وضعیت حضورش در مسابقات یورو :

«تا زمانی که من آمادگی جسمانی و عملکرد خوبی داشته باشم، مطمئن هستم که در ترکیب تیم حضور خواهم داشت. اینکه آیا می توانم یک بازیکن در ترکیب اولیه باشم یا خیر سوال دیگری است. بازیکنان زیادی با جایگاه ثابت در پست من وجود دارند که سالهاست بازی می کنند.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید