| | |

کنفرانس خبری ادین ترزیچ مربی دورتموند و مایکل تسورک مدیر ورزشی تیم

مایکل تسورک :

«ما در سال های اخیر چند بار به برلین رفته ایم. جامعه سیاه و زرد موفقیت های بزرگی را در آنجا جشن گرفته است. رسیدن به فینال و کسب عنوان قهرمانی هدف بزرگی است. ما هم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هم رسیدن به فینال جام حذفی در برلین را می خواهیم.»

ادین ترزیچ :

«از زمان حضور من روی نیمکت دورتموند برای اولین بار در مرحله نیمه نهایی جام حذفی هستیم. من ارزش عنوان قهرمانی در آلمان را بسیار بالا می دانم و این یکی از آرزوهای بزرگ ماست.

برای رسیدن به این آرزو و رسیدن به فینال اول باید هولشتاین کیل ا شکست داد. رویکرد کیل به بازی چکونه بود. چگونه با عقب افتادن در بازی روبرو شد و چگونه تا آخرین ثانیه جنگید. شکست مونیخ کار آسانی نیست، بسیاری از تیم ها نمی توانند این کار را انجام دهند. اما آن شب آنها شکست بایرن را به طرز چشمگیری نشان دادند.»

در مورد تیم حریف

«کیل هم اکنون به صعود به بوندسلیگای 1 امید منطقی دارد. آنها در بوندسلیگای 2 چهارم هستند و البته 3 بازی عقب افتاده دارند.

“لک لک ها” باید دو بار قرنطینه می شدند، به طوری که اکنون یک برنامه فشرده در انتظار آنهاست. تیم ناحیه شمالی آلمان اولین هفته از چند هفته فشرده را با پیروزی بر اوسنابروک و تساوی با نورنبرگ آغاز کردند. شما از طریق دو بازی توانستید ریتم خود را بدست آورید. ما خوشحالیم که توانستیم این هفته تمرین کنیم و می توانیم بازی را بسیار آماده شروع کنیم. تیمم مجبور نبود برای اولین بار در طی سه هفته گذشته یک بازی را در وسط هفته انجام دهد.»

معتقدم کیل یک فصل “بسیار خوب” را پشت سر گذاشته است. آنها “فوتبال فوق العاده شجاعانه، مالکیتی و بسیار خوبی بازی می کنند و در ضد حملات خطرناک هستند”. کیل یکی از بهترین تیم های بوندسلیگای 2 است و ما می دانیم که بازی برابر یک تیم دسته دومی چقدر دشوار است. در مرحله یک هشتم نهایی، بازی دورتموند مقابل پادربورن باید به وقت اضافی می رفت و در پایان 120 دقیقه فقط 3-2 پیروز شد.»

ImageImage

در مورد مصدومین و محرومین

«عملکردهای پیسچو [ پیژچک] تفاوت زیادی ایجاد کرده است. متأسفانه، طی چند ماه گذشته جراحات جزئی او عود کرده است. اکنون او شرایط پایداری دارد. فرصت خود را بدست آورده و ما از روشی که وی آنها را به بکار گرفته بسیار راضی هستیم.

روز شنبه محمود داهود به دلیل دریافت کارت قرمز در مرحله یک چهارم نهایی غایب خواهد بود. به جز مصدومیت های طولانی مدت، امیدواریم سایر بازیکنان باید در دسترس باشند تا ورود به فینال را تضمین کنند.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید