| |

کاسمیرو : وقتی برای بازیکنی مثل بیل سوت می زنند،یعنی به تاریخ این باشگاه سوت اعتراضی می زنند.

به گزارش فوتبال۷۲۴ در آستانه دیدار دو تیم چلسی و رئال‌مادرید در اسپانیا کاسمیرو هافبک تیم رئال درباره این بازی و اتفاقات بازی قبل صحبت کرد

کاسمیرو درباره سوت اعتراضی برای گریت بیل گفت 🔻

“وقتی هواداران برای بازیکنی سوت می زنند، یعنی برای همه ما سوت می زنند. او در این شرایط نمی تواند موافق باشد. من این را دوست نداشتم، زیرا بیل یک بازیکن تاریخی است. وقتی برای چنین بازیکنی سوت زده می شود، یعنی برای تاریخ این باشگاه سوت می زنند. امیدوارم که مردم فردا ما را همراهی کنند، ما به آنها نیاز داریم.”

کاسمیرو درباره بنزما گفت 🔻

“فقط گل‌ها تغییر کرده اند، او گامی باورنکردنی برداشته است. بقیه چیزها ثابت می ماند. ما هر کاری را که او انجام می دهد روز به روز می بینیم. او تاریخ این باشگاه است. داشتن او در کنار ما باعث افتخار است. او مهمترین بازیکنی که در حال حاضر داریم.”

کاسمیرو درباره داوران گفت 🔻

“این احترام به آنها و حریفانشان است. همه می خواهند از آنچه مال خودشان است دفاع کنند، اما همیشه با احترام از ارزش هایی که مادرم به من یاد داده است با آنها برخورد میکنم. ما پاس می دهیم و آنها در برخی تصمیم گیری ها شکست می خورند، اما ما بهترین ها را برای خود می خواهیم. ما کار خود راانجام می دهیم. اتفاقاتی که در زمین می افتد همان جا می ماند. من نباید به دلیل اعتراضات کارت بگیرم، این اشتباه من است،این بیشتر به خاطر بازی با سویااست ، گاهی اوقات سخت است که خود را در زمین مهار کنید.”

در ادامه کاسمیرو گفت 🔻

ما قرار نیست اسلحه‌هایمان را بشماریم تا به رقیب غذا ندهیم. ما به هیچ چیز اعتماد نداریم، حتی اگر بهترین 90 دقیقه فصل را در آنجا بازی کنیم. سخت خواهد بود، ما به مردم خود نیاز داریم.

کاسمیرو درباره عدالت در نقد گفت 🔻

“همه نظر خود را دارند. این درباره مادرید است، بزرگترین باشگاه جهان و پر هوا ار ترین باشگاه در جهان. تمرکز ما یکی است: کسب عناوین.”

کاسمیرو درباره والورده گفت 🔻

این برای مربی است که چیزهای زیادی درباره این موضوع می‌داند. همه ما می‌خواهیم بازی کنیم و برنده شویم.»

کاسمیرو درباره بازی گفت 🔻

“هیچ کس دوست ندارد ببازد، مهمتر از همه این بازی. اینها چیزهایی هستند که می توانند اتفاق بیفتند، اما مهم این است که تیم بعد از آن چه کرد. اما هیچ کس نمی خواهد ببازد، حداقل در این راه.”
“این برای همه اتفاق می افتد. همانطور که نشان داده شد، ما یک تیم عالی داریم.””اینجا شما باید همه چیز را برنده شوید. اینگونه بودن در ابتدا توسط هر کسی مشخص شد. اکنون مهمترین چیز باقی مانده است”·.

کاسمیرو درباره نظر توخل گفت 🔻

“ما نمی توانیم به هیچ چیز اعتماد کنیم، مهم نیست توخل چه گفته است. او قهرمان فعلی است. ما به هواداران نیاز داریم. کلید همه چیز در این است، وقتی که هیچ کس آن را باور نمی کند. همانطور که می گویند: تا پایان، ما به رئال می رویم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید