کنته بوروسیا مونشن گلادباخ
| | | | |

کنته قبل از بازی با بوروسیا مونشن گلادباخ : سانچز آماده است، باستونی نیمکت نشین خواهد بود

فوتبال724– آنتونیو کنته مربی اینتر گفت که الساندرو باستونی نیمکت نشین خواهد شد و تأیید کرد که الکسیس سانچز آماده است تا مقابل بوروسیا مونشن گلادباخ آماده شود.

نراتزوری فردا در سن سیرو میزبان تیم بوندسلیگایی بوروسیا مونشن گلادباخ است و کنته اذعان کرد که باستونی، که از ویروس کرونا بهبود یافته است، به زمان بیشتری برای رسیدن به شرایط مسابقه نیاز دارد.

کنته در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با بوروسیا مونشن گلادباخ گفت:

دیروز او تمرین کرد و امروز نیز همین کار را خواهد کرد. او نیمکت نشین خواهد شد، زیرا او از دوره نقاهت می آید و برای بازگشت به فرم بازی زمان می برد.

یک روز کافی نیست. ما بقیه ارزیابی ها را انجام خواهیم داد. [مارسلو] بروزوویچ خسته بود، ما همچنین خواهیم دید که [استفانو] سنسی از نظر جسمی آماده است یا خیر. ما نمی خواهیم چیزی را به خطر بیندازیم.

کنته معتقد است که این بار اینتر در لیگ قهرمانان “مجهزتر” است و به آمدن آرتورو ویدال اشاره کرد، او را در میان نامزدها برای بازی در پشت مهاجمان ذکر کرد.

وی افزود:

کسب تجربه در فینال در لیگ اروپا در سال گذشته مهم بود. ما بالغ شده ایم و آرتورو تجربه به ارمغان می آورد. ما مجهزتر هستیم.

ما با هافبک تهاجمی بازی می کنیم زیرا من فکر می کنم کل تیم به این ترتیب بالا می رود.

ما این ترکیب را در پایان فصل گذشته نیز به کار گرفتیم، بازیکنان بیشتری را با نقش هافبک تهاجمی سازگار کردیم. ما [نیکولو] بارلا، [کریستین] اریکسن، [راجا] ناینگولان، [استفانو] سنسی و ویدال را داریم.

گزارش ها در اسپانیا ادعا می کنند اینتر تیمی است که در گروه B می تواند صدرنشین شود، اما این واقعیت که آنها در گروهی با رئال مادرید به عنوان مئعی قهرمانی شناخته می شوند، باعث خنده کونته می شود.

کنته گفت:

من نمی دانم که آیا آنها واقعاً ما را به عنوان تیم مدعی قهرمانی می دانند یا نه، ما در مورد قهرمان اسپانیا صحبت می کنیم. تیمی که بازیکنان 100 میلیون یورویی را شامل می شود. شنیدن این باعث لبخند من می شود.

ارزیابی ها باید جدی و متمرکز باشد تا از بیان مزخرف جلوگیری شود.

کنته گفت احساس می کند در سالهای اخیر شناخت وی در اروپا افزایش یافته است.

وی افزود:

احساس می كنم كه دارم نزدیك می شوم. در چند سال گذشته، بین مرحله یک هشتم نهایی، یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال، این را احساس می کردم.

حتی اگر برای من مشکلی ایجاد نکند. من می توانم راضی باشم، من یک مسیر زیبا دارم که باعث افتخار من است.

این مربی تأیید کرد که الکسیس سانچز می تواند فردا بازی را مقابل بوروسیا مونشن گلادباخ آغاز کند.

وی گفت:

ما در نحوه مدیریت او دقیق بودیم. در دیدار برابر میلان، کمی نگران بودیم، اما همه چیز خوب پیش رفت.

حالا او خوب است و حتی می تواند مسابقه را شروع کند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید