هرناندز اتلتیکو
| | | | |

لوکاس هرناندز : اتلتیکو مادرید نسبت به زمان من متفاوت بازی می کند، هدف ما قهرمانی است

فوتبال724– لوکاس هرناندز بازیکن بایرن مونیخ فردا در برابر باشگاه سابفش اتلتیکو مادرید قرار میگیرد. در مصاحبه قبل از بازی پاسخگوی خبرنگاران بود.

لوکاس هرناندز:

فصل گذشته به دلیل مصدومیت های زیادی که متحمل شدم دشوار بود. این فصل برای من خوب آغاز شده است. من سعی می کنم درگیر بازی شوم و می خواهم اثبات کنم که چه کاری می توانم انجام دهم. این نگرشی است که همیشه دارم.

لوكاس در موزد انتقال خود از اتلتیکو به بایرن:

من می خواستم به این باشگاه بپیوندم. من به یك باشگاه بزرگ مهاجرت كردم كه تأكید زیادی روی من داشت. دوست دارم این اعتماد را جواب بدهم. البته من ارتباط زیادی با تیم اتلتیكو دارم، باشگاه همه چیز را به من داد. من از این حرکت پشیمان نیستم، من در یک باشگاه بزرگ هستم.

بازی در دفاع وسط یا دفاع چپ ؟

من در هر دو موقعیت احساس خوبی دارم. تا زمانی که بازی کنم از هیچ یک از موقعیت ها بدم نمی آید.

لوکاس در مورد آلفونسو دیویس:

آلفونسو نیز بازیکن بزرگی است. در حال حاضر من در سمت چپ بازی می کنم، این تصمیم مربی است. من می خواهم جواب این اعتماد را بدهم.

لوكاس درباره بازی فردا در برابر اتلتیکو :

بازی با اتلتیكو همیشه مشكل است. شما نمی توانید تیم های دوران حضور من را با حال مقایسه كنید، بازیکنان جدیدی به آنجا آمده اند و آنها كمی سیستم متفاوت بازی می كنند. اما آنها هنوز از نظر دفاعی پایدار هستند و از قبل تهدید آمیز تر هستند. ما باید بسیار متمرکز باشم.

لوکاس در مورد دیگو سیمئونه مربی اتلتیکو :

من از او بسیار سپاسگزارم، او کارهای زیادی برای من انجام داده است. او یکی از بهترین مربیان جهان است. من آنجا را ترک کردم زیرا می خواستم به اهداف جدیدی دست پیدا کنم و فرهنگ جدیدی را بشناسم. بعد از سال اول سخت، اکنون می خواهم بدرخشم و نشان دهم چه کاری می توانم انجام دهم.

لوکاس درباره قهرمانی :

ما قطعاً یکی از علاقه مندان به عنوان قهرمانی هستیم. ما بازیکنان بزرگی داریم، همه در تمرینات همه چیز را ارائه می دهند. رقابت سالمی وجود دارد. با هم می خواهیم موفقیت برجسته فصل گذشته را تکرار کنیم.

لوکاس در مورد همی تیمی های سابقش در اتلتیکو :

من از دیدن هم تیمی های سابقم خوشحالم. اما مطمئناً آنچه که در زمین مهم است بایرن است. ما می خواهیم در هر بازی پیروز شویم، این نگرش من است. غیبت دیگو کاستا برای اتلتیکو سخت است. اما اتلتیکو موارد خوبی دارد مهم نیست که چه کسی بازی می کند، آنها کیفیت خوبی خواهند داشت.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید