| | |

کنفرانس پپ گواردیولا و دیبروینه قبل از بازی منچسترسیتی و لایپزیگ در لیگ قهرمانان فصل ۲۰۲۲/۲۳ بازی برگشت

فوتبال۷۲۴ – فردا شب در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۲/۲۳ دو تیم لایپزیگ و منچسترسیتی در دیدار برگشت به مصاف هم خواهند رفت

دیدار رفت با تساوی ۱_۱ به پایان رسید

قبل از بازی پپ گواردیولا و کوین دیبروینه به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند

پپ گواردیولا درباره تجربه در قهرمانی

🎙اگر تجربه کارساز باشد، تیمی که فصل قبل را برد، هر فصل قهرمان لیگ برتر خواهد شد.”

پپ گواردیولا درباره آرسنال

🎙 «آنها [آرسنال] سال‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌اند که لیگ برتر  را نبرده‌اند، و آنها در وقت اضافه اضافی شما در دقایق  93، 96، متاسفم در دقیقه 98 بردند! این چیزی است که آنها دارند و ما نداریم، زیرا ما دو بار پیاپی پیروز شدیم. “هنوز آرسنال شانس اصلی  برای قهرمانی در لیگ برتر است، زیرا آنها جلوتر هستند و پنج امتیاز جلوتر هستند. آنها یک بازی اول [فصل] باورنکردنی انجام دادند، کمی امتیاز از دست دادند اما دوباره برگشتند.»

پپ گواردیولا در ادامه گفت

🎙وقتی مردم می گویند نظر شما در مورد تیم من سیتی یا فصل چیست، پس از دو برد پیاپی [عناوین PL]، در برابر تیمی که در جدول اول است باید بگویم ما هنوز در رقابت هستیم
نمی دانم در پایان فصل چه اتفاقی قرار است بیفتد. اما هنوز آنها [آرسنال] می دانند که ما می خواهیم آنجا باشیم و برای حضور در آنجا خواهیم جنگید و این عالی است!

پپ گواردیولا درباره نتایج لیگ گفت :

🎙لیورپول مقابل بورنموث شکست خورد. چند ماه پیش آنها 9-0 شکست خوردند. همه چیز خیلی سخت است. آنچه در گذشته انجام داده اند، گذشته است. شما باید دوباره این کار را انجام دهید زیرا فوتبال غیرقابل پیش بینی است.

پپ گواردیولا درباره سختی بازیها

🎙 «رفتار ما در این بازی معمولی زمستانی در سلهرست پارک دشوار است. خونسردی که با آن بازی کردیم، فرصت‌های اندکی که از دست دادیم، میل به پیروزی چون می‌خواهیم برنده شویم، می‌خواهیم به آرسنال نزدیک باشیم – این برای تیم من بهترین حالت است.

 

در ادامه کوین دیبروینه به سوالات پاسخ داد :

🎙 «مردم [برای من] استانداردهای متفاوتی با بسیاری از بازیکنان دارند. همینه که هست. مردم از من انتظار دارند که در هر بازی گل بزنم و پاس گل بدهم. فکر می کنم خیلی خوب بازی کردم. شاید پاس‌های کمتری داده شده باشد، اما فکر نمی‌کنم کمتر ساخته باشم.
آمار را می‌دانید: من بیشترین خلق موقعیت را در لیگ برتر انجام داده‌ام، بیشترین پاس گل را داشته‌ام و حتی چهار یا پنج بازی هم انجام نداده‌ام. برای من هم همینطور است. من هشت سال در من سیتی و 15 سال در فوتبال حرفه ای همین کار را انجام داده ام، بنابراین احساس خوبی دارم.من از خودم بیشتر از آنچه شما تا به حال انجام خواهید داد، انتظار دارم. شما می دانید که مردم در خارج چه می گویند اما هیچ فشاری وجود ندارد. من فوتبال بازی می کنم چون آن را دوست دارم، نه به خاطر اینکه مجبورم، پس خوب است.»

کوین دیبروینه درباره خودش :

🎙 “من در این بازی یک پیرمرد هستم، می دانم که چگونه است. من خوبم. بدیهی است که شما می خواهید تا آنجا که ممکن است بازی کنید، اما اگر بازی نکنید، برای 10 دقیقه بهترین کار را انجام می دهید و این کاری است که من انجام دادم [در مقابل. کریستال پالاس] و برد را برای تیم بدست آوریم.

کوین دیبروینه درباره بازی لیگ قهرمانان با لایپزیگ :

🎙 “بازی سختی خواهد بود، لایپزیگ سرسخت است. ما سال گذشته با آنها بازی کردیم، آنها واقعاً خوب کار می کنند. بازی با انرژی بالا، و سخت است. اگر می‌خواهید در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شوید، باید بهترین در اروپا باشید. ما در مراخل، مختلفی بوده‌ایم، اما کار نهایی را انجام نداده‌ایم. ما سعی خواهیم کرد.”

کوین دیبروینه در مورد فرم منچسترسیتی:

🎙 “خوب بود، لیگ برتر کمی تغییر کرده است. تیم های پایین تر می توانند بیشتر خرج کنند و بازیکنان بهتری بخرند، همه تیم ها کیفیت بالایی دارند. سطح سختی سخت تر می شود. ما در سه رقابت دوم هستیم.»
در مقایسه با سال های دیگر، احساس می کنم متفاوت نیستم. بازی‌هایی هستند که باید می‌بردیم، بستگی دارد.»

کوین دیبروینه در مورد اینکه آیا این بهترین تیم من سیتی است که در آن بازی کرده است یا خیر:

🎙 “نمی دانم. چگونه می توانم تیم هفت سال پیش را با این تیم مقایسه کنم؟ من خوش شانس بودم که با همه آنها بازی کردم.”
چگونه می توانم این فصل را با فصلی 100 امتیازی با کسب چهار عنوان داخلی مقایسه کنم. با عقل جور در نمی آید. من خوشحال و خوش شانس هستم که برای انجام این کار آنجا بودم. امیدوارم بتوانیم همین کار را با این تیم انجام دهیم.»

کوین دیبروینه در مورد اینکه آیا قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا این تیم من سیتی را به بهترین تیم تبدیل می کند:

🎙”نه.اگر ما فقط لیگ قهرمانان اروپا را ببریم و هیچ چیز دیگری، شما می توانید ما را جزو بهترین های اروپا نام ببرید، اما من نمی دانم.

معیارهای بهترین بودن در لیگ برتر چیست؟

🎙هر کسی نظر خود را دارد، ما می خواهیم هر سال بهترین باشیم. هشت سال بسیار عالی بوده است.»

کوین دیبروینه در مورد دویدن های ارلینگ هالند:

🎙”این با شروع [فصل] تفاوت بیشتری ندارد، مردم بیشتر انتظار دویدن های او را دارند. همیشه نیم فصل اول و نیم فصل دوم وجود دارد، تیم ها سازماندهی بیشتری دارند و برای بیشتر بازی می کنند.مردم آمادگی بیشتری دارند. شاید او در زمانی که موقعیت ها را به دست آورد، بهتر بود، اما به هیچ وجه نیازی به شکایت از او نداریم. او خوب است، اگر کریستال پالاس را ببینید، دو یا سه موقعیت داشت، مشکلی نیست.مردم همیشه انتظار دارند که او دو یا سه گل بزند، میانگین او یک گل در بازی است. به نظر من خوب است.»

کوین دیبروینه در مورد اینکه چه چیزی بهترین تیم را تعریف می کند:

🎙”من قضاوت نمی کنم و به آن فکر نمی کنم. به هر حال نمی توان دوران ها را با هم مقایسه کرد. فوتبال متفاوت، زمین، شدت. همه چیز عوض شده از بازی کردن احساس خوشحالی می کنم و خوشحالم که نیازی به بحث ندارم.»

کوین دیبروینه در مورد صحبت کردن در مورد لیگ قهرمانان:

🎙”اگر به سر و صدا اهمیت می دهید، ما آن را نبرده ایم اما واقعاً خوب عمل کرده ایم. مردم همه چیز را بر اساس برنده شدن بنا می کنند. بسیاری از شرایط؛ بازی مادرید، تاتنهام، ما سزاوار آن بودیم.این چیزها اتفاق می‌افتد.»
من می‌خواهم آن را ببرم، اما می‌دانم که تا زمانی که این کار را نکنیم، سوالات مشابهی برایم پیش می‌آید. اگر مردم در مورد شما قضاوت می کنند، ما فقط سعی می کنیم بازی ها را ببریم، بهترین نسخه ای باشیم که می توانیم باشیم.من پیرمرد نیستم. من برای شما دوستان [روزنامه نگاران] متاسفم، اما من خیلی جوان هستم. بدون منظور.”

کوین دیبروینه:

🎙«نمی‌دانم چقدر در فوتبال باقی میمانم. تا زمانی که سرگرم باشم، به بازی ادامه خواهم داد. روزی می رسد، نمی دانم کی.»

کوین دیبروینه در مورد اینکه آیا از قهرمان نشدن در لیگ قهرمانان پشیمان خواهد شد:

🎙”من از کارهایی که انجام می دهم پشیمان نیستم. هر رقابتی که باشد، سعی می کنم برنده شوم. شما بیشتر از اینکه برنده شوید شکست میخورید. من خیلی برنده شده ام، من خوش شانس هستم.»

کوین دیبروینه در مورد اینکه آیا سبک منچسترسیتی برای یافتن ارلینگ هالند خلاف قبل است یا خیر:

🎙«بله و نه. گاهی اوقات داشتن گزینه های مختلف خوب است. در چند سال اخیر ما در ۱۸ قدم حریف حضور پررنگی نداشتیم، حالا مردم برعکس می گویند.

کوین دیبروینه درباره لیگ برتر:

🎙 “در شروع فصل،وقتی پیروزی در بازی های زیادی دارید، هیچ مشکلی پیش نمی آید. از دست دادن چند امتیاز مشکل است و آن متفاوت است. من هیچ مشکلی احساس نمی کنم،. مردم بیرون قضاوت خواهند کرد، شاید ما در سال های دیگر یک مدل دیگر فوتبال بازی می کنیم.«اما بازی‌های دیگری هم هست،مانند پالاس که در خانه انها بازی را بردیم. تیم واقعا خوشحال است، هالند از بازی با ما خوشحال است، ما خوب هستیم.”

کوین دیبروینه در مورد نقش هافبک هلدینگ در آینده:

🎙 “من به طور کامل مثل قبل نمی شوم. در فصل 17/18 بیشتر هلدینگ بازی کردم. برای تیم ملی پنج سال بیشتر در هلدینگ بازی کردم. من نمی دانم، مردم می گویند وقتی بزرگتر شدی پایین تر می روی. برای من برعکس است.”من پست، چپ، راست بودم. من الان کمتر تغییر می کنم، این تصمیم مربی است. من هرگز یک فرناندینیو نخواهم بود، او یک شماره شش باورنکردنی است.من یک کمال گرا هستم. هر کاری که می‌کنم، فوتبال یا زندگی عادی، هر کاری که می‌کنم، می‌خواهم 100 درصد انجام دهم.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید