| | |

کنفرانس خبری ادین ترزیچ سرمربی بروسیا دورتموند

ادین ترزیچ :

«نه از نظر مربی و نه از نظر بازیکنان شرایط آسانی نیست. اما سعی خواهیم کرد با همکاری نزدیک با بازیکنان، بهترین راه حل را برای خود پیدا کنیم.
وضعیت خوبی نیست که بچه ها فقط 48 ساعت قبل از بازی [به باشگاه برای تمرین] برگردند. اما آینتراخت نیز همین مشکلات را خواهد داشت. همانطور که ظاهر جدول نشان می دهد، این یک بازی فوق العاده مهم است. در پایان فصل خواهید دید که چقدر مهم بوده است. اما البته این نشان دهنده راه رسیدن به هدف ما در این فصل است.»

Image
در مورد آندره سیلوا مهاجم آینتراخت فرانکفورت و سایر نفرات تیم حریف:
«او بازیکن بسیار خوبی است، با فرم بسیار خوب و ویژگی های عالی. شما در مقابل یک تیم، که دو بازیکن پشت مهاجم نوک یا بلافاصله با دو مهاجم نوک بازی می کنید. آنها بسیار انعطاف پذیر و متغیر هستند. اگر فقط روی یک بازیکن تمرکز کنیم، اوضاع وخیم می شود. ما باید حملات بازیکنان تهاجمی ]حریف] را تا آنجا که ممکن است متوقف کنیم.»

Image
« من این احساس را دارم که آنها می خواهند در زمین کمی هجومی باشند و درگیرانه بازی کنند و اینکه وقتی بازی [در میانه زمین] در رفت و برگشت است بیشتر احساس راحتی می کنند. ما باید برای این نوع بازی آماده شویم.
ما باید برای این مبارزه درگیرانه آماده باشیم اما همچنین بتوانیم درگیری و تنش را از بازی خارج کنیم و کنترل بازی را در دست بگیریم.»

Image Image
«مارکو رویس و رافا گوئیرو به خوبی تمرین کرده اند. ما تصور می کنیم که هر دو گزینه ای برای بازی آخر هفته خواهند بود. متئو موری نیز می تواند آماده باشد.»

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید