| |

کنفرانس خبری مارکو رزه سرمربی بروسیادورتموند قبل از بازی سوپرجام آلمان

«وقتی خودتان را سنجش می کنید، باید تلاش کنید تا برنده شوید. اکنون نیز قرار است جامی را کسب کنیم. این یک دوئل پرآوازه در برابر بایرن مونیخ است.

حتی اگر شرایط عمومی سخت باشد، ما بازی را بسیار جدی می گیریم. ما سه روز بعد از اولین بازی خود در لیگ بازی می کنیم و زمان ریکاوری کمی داریم. اما سعی می کنیم بهترین عملکرد ممکن خود را در زمین ارائه کنیم و نشان دهیم که آماده فصل هستیم. وقتی به دورتموند می آیید و تاریخ باشگاه را بدانید، می خواهید تلاش کنید و برای قهرمانی بازی کنید – به همین دلیل من اینجا هستم. ما فردا برای این کسب این جام مبارزه می کنیم.»

Image

درباره مصدومیتها:

«متاسفانه امره جان پس از بازگشت به طور نامنظم تمرین کرده است. این موضوع ناراحت کننده است. ما باید روز به روز شاهد پیشرفت او باشیم. او می تواند در پستهای شماره شش، هشت و دفاع وسط بازی کند که به شما بعنوان یک مربی انعطاف پذیری فوق العاده ای را می دهد. امیدواریم او به زودی بازگردد زیرا او برای ما مهم است.

متاسفانه رافائل گوئررو و متس هوملس هنوز در تمرینات تیمی شرکت نداشته اند. وقتی آنها در تمرینات تیمی حاضر شدند، آنگاه دوباره قرار دادن آنها در تیم موضوعی برای تصمیم گیری ما خواهد بود. مرحله تثبیت و جاافتادن آنها در تمرینات تیمی مهمترین مرحله است. اگر آنها بتوانند به خوبی با آن کنار بیایند و چند روز تمرینات را تحمل کنند، آنها بخش مهمی از تیم هستند.

تورگان هازارد در ناحیه مچ پای خود در نیمه اول مقابل فرانکفورت درد داشت. پس از بازی، مچ پایش ورم کرده بود، بنابراین استفاده از او در مقابل بایرن مونیخ دور از ذهن است.»

Image

درمورد ارلینگ هالند :

«ارلینگ می خواهد یک بازیکن کامل باشد؛ این را خودش می گوید. او هنوز جوان است و هنوز پتانسیل زیادی برای پیشرفت دارد. تصور کنید اگر کنترل کامل را در دست بگیرد چه فوتبالیستی می شود. ما با هم روی آن کار می کنیم.»

Image

درباره اینکه آیا ویتسل در دفاع وسط بازی می کند یا آنتونیوس پاپادوپولوس؟

«مشخص نیست. اکسل ویتسل از مسابقات قهرمانی اروپا یورو می آید و فقط یک هفته و نیم تمرین کرد و 75 دقیقه بازی کرده است و دچار گرفتگی شد. امروز با او درباره اینکه این گرفتگی در چه وضعیتی است صحبت میکنم. علاوه بر اکسل، هنوز پاپا به عنوان راه حل وجود دارد ، او تا اینجا کار فوق العاده ای انجام داده است. تا فردا ببینیم چه چیزی ممکن است.

من فکر می کنم که ما می توانیم با یک ریتم شنبه-سه شنبه-شنبه با یک هفته معمولی کنار بیاییم. این موضوع فقط زمانی مشخص می شود که “هفته های فشرده را بی وقفه بازی می کنیم. ما باید از بازیکنمان مراقبت کنیم و در تبادل بازیکن و تغییر ترکیب باشیم. بچه ها باید سیگنال های واضحی را به تیم مربیگری ارسال کنند. اما ما نیز جلوی کسی را نخواهیم گرفت. اگر کسی آماده باشد و بتواند به ما کمک کند، او نیز در زمین خواهد بود.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید