| |

کنفرانس خبری یولیان ناگلسمن قبل از بازی سوپرجام آلمان

در مورد گرد مولر :

«به خانواده و دوستانش تسلیت می گویم. دیروز روز غم انگیزی برای فوتبال بود. گرد برای همیشه در یادها خواهد ماند. او بازیهای بسیار عالی انجام داد و گل های بی شماری به ثمر رساند. برای خانواده او آرزوی قدرت [تحمل] زیادی دارم.»

Image

درباره استانیشیچ :

«او یک توپ خطرناک را از دست داد، اما غیر از این مورد من از او بسیار راضی بودم. او بازیکن بسیار قابل اعتمادی است. او همچنین سعی می کند ارتباط برقرار کند و زیاد صحبت می کند. او در پیش-فصل تاثیر خوبی گذاشت و مقابل گلادباخ عملکرد خوبی داشت. این بدان معناست که او فردا یک گزینه است.»

Image

درمورد هالند :

«یک مهاجم برجسته و فوق العاده. آنچه برای دورتموند در زمین انجام می دهد، باورنکردنی است. ما نباید به او فضایی برای دویدن در عمق [دفاعمان] بدهیم. با سرعت 36 کیلومتر در ساعت او فوق العاده سریع است. ما بهترین دروازه بان جهان را داریم، اما در فوتبال مساله درباره بازی تیمی است.»

 

مقایسه لواندوفسکی مقابل هالند ؟

«لوی در چندین سال ثابت کرده است که یک مهاجم در سطح جهانی است. ارلینگ مدت زیادی در بوندس لیگا حضور نداشته اما رکوردهای [گلزنی] زیادی داشته است. آنها مهاجمان متفاوتی هستند. لوی تجربه بیشتری دارد و من بسیار خوشحالم که او را در تیمم دارم.»

 

در مورد نقل و انتقالات:

«من در مورد نقل و انتقالات در دو یا سه هفته گذشته به اندازه کافی صحبت کرده ام. نظر من تا اوایل سپتامبر تغییر نمی کند.»

Image

درمورد هرناندز :

«لوکاس امروز تمرینات خود را با توپ از سر می گیرد. باید کمی از نظر بدنی آماده شود. من از پیش بینی کردن متنفرم. البته اگر او در اسرع وقت به تیم برگردد خوشحال می شویم، اما او هم به زمان نیاز دارد. ما به او احتیاج داریم و وقتی برگردد خوشحال خواهیم شد.»

 

در مورد دیویس :

«فونزی از نظر هجومی عالی عمل کرد، به ویژه با توجه به اینکه او فقط چند جلسه تمرین داشت. در دفاع، او در برخی موقعیتها آنقدر مطمئن به نظر نمی رسید. اما من ترجیح می دهم او در بازیسازی [از دفاع به حمله] اعتماد به نفس داشته باشد تا اینکه توپ را به صورت کناره ها ببرد.»

Image

درباره اوپامکانو :

«سبک بازی او در اینجا خیلی متفاوت نیست. او هنوز تمرینات زیادی با هم تیمی های خود نداشته است. من فکر نمی کنم بحث در مورد عملکرد او (مقابل گلادباخ ) منصفانه باشد. او بازیکن جوانی است که باید در تیم جا بیفتد شود و به ریتم خود ادامه دهد.»

درمورد تولیسو :

«کوکو تولیسو احتمالا فردا به ترکیب تیم باز می گردد. او آخر هفته با تیم زیر 23 سال تمرین کرد و بازی فوق العاده ای انجام داد. عملکرد او همچنین در هر دو جلسه ما چشمگیر و خوب گذاشت. اگر امروز همه چیز خوب پیش برود، او با ما [به دورتموند] سفر خواهد کرد.»

 

درباره اینکه کدام دو مدافع از بین اوپامکانو زوله و نیانزو در ترکیب اولیه بازی می کنند:

«هر سه در سطح مشابهی قرار دارند. تصمیم ساده ای نیست. ما منتظر آخرین جلسه تمرین هستیم و سپس تصمیم می گیریم.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید