| | |

کنفرانس خبری مارکو رزه و ماکس ابرل قبل از بازی با آگزبورگ

مارکو رزه :

«کریستف کرامر برای بازی امروز در دسترس نیست و حضور رامی بنسیبینی به نتیجه معاینه پزشکی وی بستگی دارد. خولیو ویالبا و  توربن موسل در ترکیب نخواهند بود.»

Image

«اینکه در این هفته چند جلسه تمرینی اضافی بیش از حد معمول داشتیم، برای ما خوب بوده است . حالا بچه ها باید این کار را جمعه در زمین انجام دهند. ما باید از نظر فنی خوب باشیم اما همچنین باید جنگنده عمل کنیم.»

Image

لاتسلو بنس [بازیکن قرضی از آگزبورگ ] بدلیل مصدومیت در تیم ما بدشانسی آورد و در خط میانی با نویهاوس ، دنیس زکریا و کریستف کرامر رقابت تنگاتنگی دارد. او در آگسبورگ فرصت بیشتری برای بازی دارد و برگشت به تیم سابقش و دوباره برگشتن به بروسیا بهترین چیز برای پیشرفت اوست.

Image

«ما برای پیشرفت در خط حمله جا داریم. برای حرکت رو به جلو حضور بیشتر در محوطه جریمه به پویایی بیشتری نیاز داریم. بچه ها باید فرصت پیدا کنند و نفوذ بیشتری کنند و این چیزی است که من باید از آنها بیرون بکشم [بچه ها را وادارکنم تا اینکار را بکنند].»

« البته هر نتیجه منفی بر ما تأثیر [بدی] داشته استما هر بار [و بعد از هر نتیجه بد] از جای برخاسته ایم و به بازی بعدی رفته ایم و [وضعیت ما ] برای بازی فردا [امروز] مقابل آگزبورگ همینگونه است. اکنون مسئله فعلی بازگشت به مسیر درست و پیروزی در بوندسلیگا است.»

ماکس ابرل :

Image

Image

«ما خوشحالیم که دو مورد تمدید قرارداد مهم با نیکو الودی و توبیاس زیپل داشتیم. نیکو از زمان پیوستن به ما از زوریخ در سال 2015 به طور پیوسته به عنوان یک بازیکن پیشرفت کرده است. او خیلی دست کم گرفته شده است – من او را یکی از بهترین مدافعان میانی در بوندس لیگا می دانم.»

من در مدت 12 سال مدیر ورزشی بودن تجربه های زیادی دارم. احساس کردم که باید با نامه ای سرگشاده به خواست طرفداران توجه کنم و حرف دلم را بزنم. هر دو نوع واکنش مثبت و منفی وجود داشت، اما برقراری ارتباط مستقیم با هواداران مهم بود.»

Image

«این منچسترسیتی بود و نه ما که تصمیم گرفت بوداپست مکان مناسبی برای بازی برگشت است. ما نمی توانیم این واقعیت را تغییر دهیم که قوانین قرنطینه برای مسافرانی که از انگلیس به راین شمالی – وستفالیا می رسند تغییر کرده است. ما باید با آن کنار بیاییم. این واقعیت که باید برای بازی برگشت مقابل منچستر سیتی جریمه هفت رقمی پرداخت کنیم، از نظر اقتصادی ضربه شدیدی به ما وارد می کند. اما این شیوه ای است که یوفا به آن حکم داده است. در مورد محدودیت ها هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم ، بنابراین فقط باید آن را بپذیریم.»

Image

«یواخیم لوو یکی از بزرگترین شخصیتهای مربیگری است و او به شکل گیری دوره ای [جدید] در فوتبال آلمان کمک کرده است. امیدوارم پایان دوران مربیگری او در فوتبال آلمان در تابستان امسال موفقیت آمیز باشد. با اینحال تصمیم او برای کناره گیری، بر جستجوی ما برای سرمربی تأثیر نمی گذارد.»

Image

«ما از مامادو دوکوره دست نخواهیم کشید. بعوان یک بازیکن جوان شکست های زیادی را تجربه کرده است. او اکنون به تمرینات تیمی بازگشته و امیدواریم که از نظر روحی و جسمی پایدار بماند و در تابستان دوباره در دسترس باشد. با این حال ، نمی توانم تضمین کنم که قطعاً می توانیم به او اعتماد کنیم.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید