| | |

کنفرانس خبری مانوئل نویر کاپیتان مانشافت

«کمی عجیب است که به اینجا بیایم و دیگر یوگی لوو را نبینم. من هانسی را از سال 2009 می شناسم، بنابراین در این تیم برای من چیز جدیدی وجود ندارد. ما در طول این سالها همیشه ارتباط داشته ایم. او یک مربی بسیار اجتماعی است. من مشتاقانه منتظر شروع دوران جدیدی در تیم ملی هستم.

بازیکنان دوباره واقعا مشتاقانه بدست آوردن نتایج مثبت هستند. ما می خواهیم هواداران را نیز خوشحال کنیم.

تیم ملی ایتالیا در یورو در زمین متحدانه بازی می کرد. تماشای بازی آنها سرگرم کننده بود و شرایط برای ما نیز باید به این شکل باشد. من از پتانسیل خودمان آگاهم. ما در مسابقات اخیر چندان نتوانستیم این پتانسیل را به خوبی انجام دهیم. ما اهداف بزرگی برای قطر در سال آینده داریم که با 3 بازی آینده [رسیدن به این اهداف را] شروع می کنیم.»

Image

در مورد تصمیم فلیک مبنی بر ابقای کاپیتانی او:

«ما هر از گاهی با تلفن صحبت می کنیم و من نظر خود را به او می گویم. البته این خوب است. اما مسئولیت همیشه بر دوش چند نفر بوده است، نه فقط کاپیتان. همه ما مسئول هستیم و رویکرد ما به این شکل است.»

 

بازی در یورو 2024 در آلمان؟

«اینکار برای من یک رویا است، اما من باید تا آن زمان تناسب اندام خود را حفظ کنم. همه شرایط باید درست باشد، از جمله عملکردم و من باید احساس کنم که تیم هنوز به من نیاز دارد. اما اول از همه موضوع مربوط به آن 3 بازی و جام جهانی سال آینده است.

هرچند من مسن ترین فرد در تیم هستم، هنوز احساس جوانی می کنم. ما بخشی از فوتبالی را که در بایرن زیر نظر هانسی انجام دادیم، بازی خواهیم کرد. مارکوس زورگ یک پشتیبان بزرگ برای هانسی خواهد بود. ما باید همیشه فعال باشیم با و بدون توپ و حریف را تحت فشار قرار دهیم.»

Image

در مورد اینکه آیا مشکل مچ پا (مقابل دورتموند) هنوز او را اذیت می کند یا خیر:

«من فرض می کنم که می توانم در هر سه بازی در ترکیب باشم. همیشه یک اتفاق می تواند در بازی ها یا تمرینات اتفاق بیفتد. ما هنوز [در اینباره با مربی] به طور مفصل بحث نکرده ایم.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید