| | |

کنفرانس خبری یوآخیم لوو سرمربی مانشافت و مانوئل نویر کاپیتان تیم

مانوئل نویر :

«ما بسیار انگیزه داریم و از انجام یک بازی حذفی بسیار هیجان زده هستیم. تک تک ما همه تلاش خود را انجام خواهیم داد تا در این بازی پیروز شویم.»

Image

یوآخیم لوو :

«این یک بازی “همه یا هیچ” [مرگ و زندگی] برای هر دو تیم است. ما بسیار باانگیزه هستیم. ما تیم انگلیس را به خوبی آنالیز کرده ایم و مشتاقانه منتظر بازی هستیم.»

در مورد گنبری :

“من طی دو یا سه روز اخیر او را از نزدیک زیر نظر داشتم. به نظر نمی رسد اعتماد به نفسش را از دست داده باشد. او از خوش خیلی مایه می گذارد و فوق العاده سختکوش است. فردا با بازیکنان بصورت جداگانه و نقاط قوتشان را به آنها را یادآوری می کنم.»

Image

در مورد مدعیان قهرمانی تورنمنت:

«قضاوت دشوار است زیرا بازیهای سرنوشت ساز هنوز در راه است. ایتالیا بلژیک و انگلیس در مرحله گروهی خوب بازی کردند. اما این همیشه معیاری برای یک تورنمنت نیست، همانطور که دیروز در بازی چک با هلند دیدید.

 

در مورد وضعیت بازیکنان:

«ایلكای نتوانست جلسه تمرینی را كامل بگذراند. #رابین_گوسنس و #تونی_رودیگر دچار عفونت جزئی شده اند و امروز صبح احساس كمی خستگی می كنند، بنابراین باید صبر كنیم و ببینیم [چه اتفاقی می افتد].»

Image

در مورد سیستم:

«هر مربی ایده های متفاوتی دارد. من قبلا هم گفتم كه سیستم عامل تعیین كننده ای نیست. هر مربی به آنچه برای تیم خودش ایده آل است نگاه می كند. نظرات مختلف خوب است، اما نتیجه بازی ها توسط عاملی غیر از سیستم تعیین می شوند.»

Image

در مورد موسیالا :

«اگر او فردا وارد بازی شود و گل تعیین کننده و پیروزی بخش را به ثمر نرساند، او را به #انگلیس پس می فرستیم (می خندد). او از بازگشت به اینجا خوشحال است. او با تمام وجود آن تصمیم را برای ما گرفت. او پتانسیل خود را در چند هفته گذشته نشان داده است.»

Image

در مورد احتمال ضربات پنالتی:

«منطقا ما چند سناریو را تمرین کردیم. اما شما نمی توانید آنها را در تمرینات شبیه سازی کنید. من فکر می کنم هر دو مربی می خواهند فردا از وقوع ضربات پنالتی جلوگیری کنند، زیرا [در اینصورت] هر اتفاقی می تواند بیفتد.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید