| | |

یورو 2020؛ آلمان به چیزی بیش از لیاقتش رسیده!

چهارشنبه شب، آلمان و یواخیم لو در حال تماشای به درون چاه حذف زود هنگام شرم آور دیگری در یورو بودند. با وجود صعود، آنها در مقابل مجارستان ضعیف بودند و نقص آنها همچنان برطرف نشده است.

به غیر از چند تماشاگر سرسخت و متعصب آلمان، تعداد کمی تساوی 2-2 با غنا در مرحله گروهی جام جهانی 2014 را به یاد می آورند. اما همه به یاد دارند که چه کسی در فینال برنده شد.

هفت سال بعد، تراژدی شبی که گروه F مثل یک کودک نوپا با راکت تنیس وحشیانه چرخید، و چندین بار جای تیم ها در جدول عوض شد، ممکن است به معنای تساوی 2-2 روز چهارشنبه باشد که کمی بیشتر یک خراش باشد. یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان و بازیکنانش می خواهند آن را فراموش کنند اما فقط یک پیشرفت چشمگیر به آنها این اجازه را می دهد.

یک پیروزی بزرگ مقابل پرتغال در روز شنبه، به دلیل عدم تمایل عجیب قهرمان دور قبل اروپا در دفاع از جناحین، منجر به نیمه اولی همانند بازیهای ضعیف اخیر مقابل اسپانیا و مقدونیه شمالی شد.

آلمان علیرغم داشتن مالکیت عالی، فاقد ایده و فاقد نقطه کانونی حمله بود، به اندازه سطح متوسطی که در اکثر بازیهای سه سال گذشته بوده اند به نظر می رسید.

این که ماتس هوملس و ماتیاس گینتر بهترین شانس خود را داشتند و بهترین خروجی خلاقیت آنها در 45 اول وجود داشت، به شما همه آنچه باید بدانیدرا می گوید.

 

تاخیر بیش از حد

بازی آلمان فقط وقتی بهتر شد که تغییر شکل داد و یوزوآ کیمیش و با هم تیمی اش در خط هافبک بایرن، لئون گورتسکا را در مرکز زمین متحد شد و گورتزکا کسی بود که شوت منحرف شده اش آلمان را از خط عبور داد.

در پایان این نیمکت تیم بود که آنها را به جمع 16 تیم پایانی نهایی رساند. لوو توسط نیمکت نجات داده شد، و توسط بازیکنی که او انتخاب نکرد؛ او لروی سانه را در ترکیب اصلی به گورتسکا ترجیح داد.

آن باخت به مقدونیه شمالی در ماه مارس، یک تساوی بی هیجان با دانمارک قبل از تورنمنت، یک جفت تساوی در لیگ ملت ها با سوئیس و بیشتر، بازیهای مرحله گروهی جام جهانی 2018 باید به لوو می گفت که باید تاکتیک های خود را برابر تیم هایی که از جذب فشار و ضد حمله استقبال می کنند وفق دهد. همانطور که مجارستان در روز چهارشنبه به صورت پراکنده اما خطرناک انجام داد. به نظر نمی رسد که او این پیام را دریافت کرده باشد.

Leon Goretzka scores the winner

در حالیکه مهاجمین مجارستان تحت تاثیر قرار می گرفتند، اینکه گلزن و پاس گل دهنده آنها در بازی درخشان در روز چهارشنبه برای ماینتس و فرایبورگ در بوندسلیگا بازی می کند، نشان دهنده نفوذ در سرچشمه است. کیمیش، گورتسکا و سایر اعضای تیم بایرن با هدایت هانسی فلیک – مردی که قرار است جای لوو را بگیرد – مرتبا این نوع تیم ها را از بین برده اند و در عین حال توانایی مقابله با ضربات برابر همتایان خود را داشتند.

 

آیا زمان تغییر فرا رسیده است؟

بهترین عملکرد آلمان برای سالها مقابل پرتغال منجر به کسب جایگاه دومی در گروه شد و به این معنی است که آنها به جای بلژیک در سویل، در مرحله یک هشتم نهایی در ومبلی به مصاف انگلیس می روند. همه علائم نشان می دهد مردان گرت ساوت گیت تیم دیگری هستند که از قراگرفتن در این موقعیت خطرناک و تهدید آمیز خوشحال هستند. آیا یک پلنگ پیر مانند لوو می تواند آشیانه همیشگی [تاکتیکهای قبلی] خود را تغییر دهد و از همان ابتدا اوضاع را آشفته کند؟

دنیا امروز خواهد فهمید. حتی در آن زمان، نقاط ضعف نمایش داده شده تا حدودی تا روز چهارشنبه در حافظه جمعی از بین رفته است. اما باور اینکه نقاط ضعف تیم ملی آلمان ناپدید می شود، دشوار است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید