| | |

کنفرانس خبری یولیان ناگلسمن سرمربی بایرن مونیخ و کینگزلی کومن

کینگزلی کومان:

«ما هنوز چیزهای زیادی را باید بهبود ببخشیم. ما همیشه و از اولین مسابقه میخواستیم پیروز باشیم. ما اعتماد به نفس بیشتری ایجاد می‌کنیم و تلاش می‌کنیم تا در هر بازی پیروز شویم. همه تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا قوی هستند، بنابراین ما می‌خواهیم برنده هر بازی باشیم.»

 

در مورد آینده اش:

«در حال حاضر می خواهم این فصل را به خوبی به پایان برسانم و بهترین عملکردم را ارائه دهم. سپس خواهیم دید [چه اتفاقی می افتد. چندین گزینه وجود دارد.»

Image

در مورد بارسلونا:

«آنها هنوز تیم بسیار خوبی دارند. همیشه حریفی است که پیروزی در برابر آن سخت است. اما ما در خانه بازی می کنیم و می خواهیم برنده شویم.»

 

در مورد کیمیش:

«او بازیکن بسیار مهمی است، چه در داخل و چه خارج از زمین. ما بدون او خوب بازی کردیم، اما وقتی او برگردد، یک امتیاز بزرگ است.»

 

در مورد مذاکرات قرارداد:

«البته ما صحبت هایی داشته ایم. باشگاه به صحبت با ایجنت های من ادامه خواهد داد، و شاید به زودی اخباری داشته باشیم.»

Image

در مورد بازی در بایرن مونیخ :

«همیشه می خواستم برای یک باشگاه سطح اول بازی کنم. اف سی بایرن یکی از بهترین و بزرگترین باشگاه های جهان است. این باشگاه جایی است که من تا کنون طولانی ترین مدت بازی را انجام داده ام و بسیار سپاسگزارم بات اینجا بودن.»

 

در مورد ناگلسمن:

«با حضور او اوضاع عالی است. او انرژی زیادی دارد. او همچنین تمایل به پیروزی را دارد که آن را به ما منتقل می کند. او تاثیر بسیار خوبی روی تیم دارد.»

Image

یولیان ناگلسمن :

«لئون گورتسکا متاسفانه مجبور شد دوباره تمرین را متوقف کند و فردا در دسترس نخواهد بود. سرژ گنبری در بازی مقابل دورتموند دچار مشکل مفصل شد و او نیز فردا بازی نخواهد کرد.

چوپو موتینگ هنوز مشکلاتی دارد. او هنوز نمی تواند تمرین کند. یوش [کیمیش] فردا آزمایش می شود و به طور عادی از قرنطینه خارج می شود. اما منطقی نیست که فردا به او بازی دهیم. ما باید منتظر شنبه باشیم.

 

حال لوکاس هرناندز خوب است، اما مطمئن نیستم که او فردا را با توجه به بازی مهم شنبه مقابل ماینتس فیکس بازی کند یا خیر. در مورد سابیتزر او هنوز مدتی طول می کشد تا به تیم برگردد. او در تمرینات انفرادی است. هنوز زمانی طول می کشد.

خوشحالیم که با کسب مقام اول به مصاف این دیدار می رویم. با این وجود، این مسابقه هنوز یک بازی مهم است. لیگ قهرمانان اروپا همیشه چیز خاصی است – و ما می خواهیم نسبت به بقیه تیم های حاضر در این گروه منصف باشیم.»

 

در مورد بارسلونا:

«ژاوی و تیمش تمرینات زیادی نداشته اند. آنها اکنون نسبت به قبل در خط بالاتر دفاع می کنند. ضد پرس آنها نیز فعال تر است. از طرفی، این کار شکافهایی را برجا می گذارد، زیرا دشوار است تا همیشه همه فضاها را پوشش دهند.

بارسا هنوز هم بازیکنانی در سطح جهانی دارد. آنها در جدول تحت فشار هستند و باید برنده شوند. آنها همه تلاش خود را برای بردن خواهند کرد. موضوع این نیست که آنها را از رقابت ها بیرون کنیم، بلکه درباره کسب سه امتیاز برای خودمان است. من هنوز آنها را بعنوان کاندیدای این جام می بینم.»

Image

در مورد کومان:

«من واقعا برای او خوشحالم. کیفیت بازیهای او ماهیت متفاوتی دارد. تمام کنندگی او به طور قابل توجهی بهبود یافته است. او در موقعیت های تک به تک واقعا خوب است و یک پاس گل دهنده بسیار خوب است. می خواهم او را برای چندین سال اینجا نگه دارم. من از او به عنوان یک انسان بسیار قدردانی می کنم.»

 

استفاده از سیستم چرخشی فردا؟

ناگلزمن: «ما با بهترین تیم موجود خود بازی خواهیم کرد.»

 

درباره بارسا:

«لا ماسیا اکنون دوباره بازیکنان خوب بیشتری تولید می کند. شاید در 3 یا 4 سال گذشته اینطور نبوده است. آنها هنوز هم تیم بسیار خوبی دارند. با فرنکی دی یونگ آنها یکی از بهترین هافبک های دنیا را در اختیار دارند. من فکر می کنم آنها در مسیر درستی هستند.»

نوشته‌های مشابه