| | |

کنفرانس خبری یولیان ناگلسمن پیش از بازی افتتاحیه مقابل گلادباخ

«خوشحالم که بالاخره بازیها شروع می شود. آماده سازی تحت شرایط خاصی بود زیرا بسیاری از بازیکنان تمرینات خود را دیر شروع کردند. امیدواریم فردا شروع خوبی داشته باشیم.

آلفونسو دیویس برگشته و عملکرد خوبی دارد. او کاندیدای خوبی برای حضور در ترکیب تیم اصلی است اما احتمالا هنوزبرای بازی در 90 دقیقه آمادگی ندارد. امروز می خواهم منتظر تمرین نهایی باشم. با توجه به بازی هفته آینده مهم است که او بتواند دقایقی را در زمین بازی کند.

مصدومیت پاوارد آزاردهنده است. او در تمرینات عملکرد خوبی داشت. او می تواند در پست دفاع شماره سه و دفاع شماره چهار بازی کند. حالا او چند هفته از میادین دور است که بستگی به روند بهبود دارد. ما سار زوله و استانیشیچ را داریم که می توانند جایگزین او شوند. گریه کردن [کنایه از غصه بیهوده] فعلا کمکی نمی کند.»

Image

در مورد سابیتزر :

«من او را خیلی خوب می شناسم و مدت زیادی با او کار کرده ام. او بازیکن بسیار خوبی است. ما در مورد شایعات نقل و انتقالات اظهار نظر نمی کنیم. ما در حال بررسی بازار هستیم. این بخشی از کار مربی است. ما به مواردی که شانس واقعی برای بهبود تیم وجود دارد، نگاه می کنیم.»

در مورد سانه :

«او واقعا پسر خوبی است که می توانید با او تبادل نظر کنید. او استعداد فوق العاده ای دارد. مساله [اصلی] نشان دادن این کیفیت در زمین است. او می تواند نقش مهمی را ایفا کند. خوب است او را [در رسانه] تنها بگذاریم تا بتواند مطابق استانداردهای خود عمل کند.»

«ما بازیکنان فوق العاده ای داریم که از کار با آنها لذت می برید. من قبلا آنها را می شناختم، اما وقتی آنها را هر روز تمرین می دهید فرق می کند. آنها افراد بسیار باصفایی هستند و ما تبادل نظر فعالی [با هم] داریم. آنها عطش [قهرمانی و برد] دارند و می خواهند همه عناوین را ببرند. هیچ کس نمی خواهد بر آنچه که به دست آورده قانع باشد.»

در مورد بازی فردا:

«گلادباخ تیم بسیار خوب و مربی خوب جدیدی دارد. اما آنها چند بازیکن ملی پوش نیز داشتند و در بهترین فرم قرار نخواهند داشت. آنها حریف خوبی هستند، اما در بوندسلیگا [حریف] آسان وجود ندارد، زیرا همه وقتی با بایرن مونیخ روبرو می شود بیشتر تلاش می کنند.»

در مورد تیم:

«شما نمی توانید 20 بازیکن برتر در یک باشگاه داشته باشید. البته بعنوان مربی، شما تا آنجا که ممکن است بازیکنان درجه یک می خواهید. اما باید تعادل را پیدا کنید. مصدومیتها بخشی از آن [تعادل] هستند. نتنها ما باید بازار را زیر نظر داشته باشیم، بلکه باید اطمینان حاصل کنیم که حجم کار را مدیریت می کنیم.»

Image

در مورد نقل و انتقالات بزرگ در خارج از آلمان:

«هر از گاهی که می بینم در هفته های گذشته چه اتفاقی افتاده است، چشم هایم را مالش می دهم [تا مطمئن باشم بیدارم- از تعجب]. من مطمئن نیستم که آنها چگونه این کارها را انجام می دهند. یوفا مطمئنا این نقل و انتقالات را زیر نظر دارد. خطر عقب ماندگی [از باشگاههای ولخرج] وجود دارد.

[باشگاه] ما نماینده اصلی [فوتبال] آلمان هست. برای سایر باشگاه های کار حتی بسیار دشوارتر است تا عقب نمانند. دلایل مختلفی برای این موضوع وجود دارد: قانون 1+50 و مسائل مالیاتی. ما قرارداد خوب پخش تلویزیونی داریم. ولی در سایر کشورها آنها دقیقا اجازه انجام کارهای دیگر را دارند و باشگاه ها می توانند پول بیشتری خرج کنند.»

 

ریبری باز می گردد؟

«من فکر می کنم همه چیز در این باره گفته شده. او می خواهد برای باشگاهی جدید آمادگی داشته باشد. بهمین دلیل در اینجا تمرین کرد. او بازیکن فوق العاده شایسته ای است. من در بازی تشریفاتی اسطوره ها با او حرف زدیم، اما صحبت از امضای قرارداد نبود. الیور کان قبلا همه چیز را روشن کرده است.»

Image

در مورد مربی بایرن مونیخ بودن:

«اواقعا خوب است. از نظر نتایج، بازیهای پیش-فصل آنطور که من تصور می کردم پیش نرفت. اما ما دقیقا مقابل تیم های لیگ نواحی بازی نکردیم و بازیکنان ما هنوز در تعطیلات بودند. در غیر اینصورت تمرین به خوبی پیش رفت.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید