سولسشایر لایپزیگ
| | | | | |

کنفرانس مطبوعاتی سولسشایر قبل از دیدار با لایپزیگ : فن دبیک برای سازگاری زمان نیاز دارد

فوتبال724– اوله گونار سولسشایر در مورد تدارکات منچستریونایتد برای دیدار مقابل لایپزیگ در لیگ قهرمانان صحبت کرد. سولسشایر گفت که برخی از بازیکنان مصدومیت جدید دارند و بازی آنها زیر مشخص نیست اما مصدومیت جدی وجود ندارد.

او درباره فرد گفت:

او یک عضو بسیار ارزشمند در ترکیب، یک بازیکن عالی در تیم است و عملکرد او ما را بسیار خوشحال می کند. او به لیگ برتر عادت کرده است. می توانید فرم و سطح عملکرد وی و اسکات مک تومینای را مشاهده کنید.

سولسشایر درباره چرخش ترکیب در برابر لایپزیگ گفت:

اکنون شرایط ویژه ای وجود دارد. ما هر دو یا سه روز یک بار بازی می کنیم و این کار تا پایان فصل ادامه خواهد داشت. و سپس قهرمانی اروپا و فصل جدید. مطمئناً ، هر فرصتی برای استراحت دادن به بازیکنان خوشایند خواهد بود. ما نمی خواهیم بازیکنان بیش از حد بازی کنند زیرا این امر احتمال آسیب دیدگی را افزایش می دهد. این مورد انسانی تأثیر زیادی در این فصل خواهد داشت. ما باید مراقب بچه هایمان باشیم ، این وظیفه من به عنوان مربی است.

درباره لایپزیگ گفت:

آنها هر فصل رشد می کنند. آنها خوب بازی می کنند و اکنون آماده جنگ برای کسب جام هستند. آنها مربی جوان و جالبی دارند که تماشای کارهایشان جالب است. تیم آنها اکنون جالب است اگر آنها را دنبال کنید.

البته ما طی سالهای اخیر، به ویژه در اروپا، از لایپزیگ پیروی کرده ایم. من می دانم که جولیان به راحتی با ترکیب رقیب سازگار می‌شود، اما سبک او همیشه سرعت بالا، فشار زیاد است. آنها می توانند به روش های مختلف بازی کنند، اما وظیفه ما ایجاد مشکلاتی برای آنها و حل مشکلاتی است که آنها برای ما ایجاد خواهند کرد.

سولسشایر درباره خط هافبک و تعادل آن در بازی با لایپزیگ گفت:

فصل طولانی خواهد بود و عمق خط هافبک تیم ما بهبود یافته است. دونی، نمانیا و پل آخرین مسابقه را روی نیمکت آغاز کردند.

همه آنها بازیکنان باتجربه تیم ملی هستند. کار آسانی نیست.

اما ما در این فصل بازی های زیادی داریم و همه آنها نقش مهمی را بازی می کنند، هیچ کس قادر به بازی در تمام این مسابقات نیست.

کنار گذاشتن بازیکنان روی نیمکت سخت است.

من خودم عضوی از تیم موفق یونایتد بودم و در هر پست دو بازیکن داشتیم. این تیم های موفق ما بودند که جام ها را به دست آوردند. نیمکت نشینی بازیکنان سخت است، اما من فشاری را احساس نمی کنم. نتایج مهم هستند. شما باید دو، سه، چهار بازی بعدی را مد نظر قرار دهید. این یک چالش خوب برای من است، بهتر از استفاده از بازیکنانی است که برای لیگ برتر آماده نیستند.

سولسشایر درباره احتمال بازی فن دبیک در برابر لایپزیگ گفت:

اگر بازیکنی به تیم جدید و لیگ جدیدی بپیوندد، برای سازگاری به زمان نیاز دارد. وقتی دونی بازی می کرد، خوب بازی می کرد. من در مورد هافبکهای ترکیب تیممان خیلی صحبت کردم که نیازی نیست از آن در هر مسابقه استفاده کنیم. همچنین در مورد جاه طلبی ما چیزهای زیادی می گوید.

دونی امسال نقش بزرگی بازی خواهد کرد. من می دانم که او اکنون موضوع اصلی بحث است. خوب است که برخی از بازیکنان و مفسران از این وضعیت انتقاد می کنند، اما شما باید بدانید که لازم نیست در چند مسابقه اول در ترکیب اصلی شروع کنید تا بازیکن مهمی در تیم باشید. او بازیکن مهمی خواهد بود، نگران نباشید.

علاقه به اوپامکانو؟

همیشه شایعات و گمانه زنی ها در مورد بازیکنان دیگر و یونایتد وجود دارد. من نمی خواهم درباره هر بازیکنی که در موردش می نویسند اظهارنظر کنم. اما از آنجایی که ما در برابر او بازی می کنیم … او بازیکن بسیار خوبی است و فردا او را از نزدیک زیر نظر خواهیم گرفت.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید