| | | | | | |

ساری: لاتزیو دو سال منتظر لیگ قهرمانان است، سیمئونه…

فوتبال724– مائوریتزیو ساری، سرمربی لاتزیو می‌گوید که به دیگو سیمئونه احترام می‌گذارد و به بازیکنانش می‌گوید «روی هر توپی بجنگند» زیرا دو سال است که منتظر بازی در لیگ قهرمانان هستند.

بیانکوچلستی ها روز سه شنبه در بازی افتتاحیه مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 2023-2024 در ورزشگاه المپیکو به مصاف اتلتیکو مادرید می روند.

ساری در کنفرانس مطبوعاتی گفت:

انتظار دارم شاهد ادامه پیشرفت تیم باشم، بدون نقص هایی که به ما اجازه نداد به نتایجی که می خواستیم برسیم.

بیش از هر چیز، رویکرد و لحظات تعیین کننده در مناطق تعیین کننده زمین. ما در محوطه جریمه حریف غایب بودیم و درون محوطه خود خیلی شلخته بودیم. متاسفم که در شرایطی که جلوگیری از آن آسان است گل می خوریم. ما 54 ضربه درون محوطه جریمه یوونتوس داشتیم، اما هیچ موقعیت مشخصی ایجاد نکردیم.

لاتزیو در چهار بازی ابتدایی خود در سری آ در این فصل یک بازی برد و سه باخت داشته است و پس از شکست 3-1 شنبه مقابل یوونتوس میزبان اتلتیکو است. ساری از تصمیمات داور در ورزشگاه آلیانز ناراضی بود و بعد از بازی با رسانه ها صحبت نکرد.

ساری توضیح داد:

باشگاه از من خواست که در مورد بازی اظهار نظر نکنم و این کاری بود که انجام دادم.

لیگ قهرمانان اروپا متفاوت است. این مهم ترین رقابت باشگاهی در جهان است. بازی کردن در آن و جنگیدن روی هر توپی باید باعث افتخار باشد.

خطرات و فرصت هایی در برابر این تیم های بزرگ وجود دارد. نمی دانم بهترین لحظه برای رویارویی با اتلتیکو است یا نه، اما می دانم که باید در مقابل بهترین تیم گروه روی کاغذ نتیجه خوبی کسب کنیم.

بچه ها دو سال است که برای انجام این بازی می جنگند.

ما باید روی یک بازی در یک زمان تمرکز کنیم و فردا به یک نتیجه مثبت نیاز داریم. من تا حدی فاینورد را می شناسم، اما سلتیک را نه چندان.

از ساری پرسیده شد که نظرش در مورد سبک بازی سیمئونه چیست، زیرا می دانست که او قبلاً از سرمربی آرژانتینی، هافبک سابق لاتزیو انتقاد کرده بود.

او گفت:

در یک کنفرانس مطبوعاتی در ناپولی، من گفتم که فوتبال را متفاوت می بینم، اما در آن زمان به سیمئونه احترام می گذاشتم و می توانم تأیید کنم که اکنون به او احترام می گذارم.

ساری اضافه کرد که یکی از متئو گوندوزی و دایچی کامادا را در خط هافبک مرکزی انتخاب خواهد کرد و از چیرو ایموبیله که در این فصل تنها یک گل در چهار بازی به ثمر رسانده است، دفاع کرد.

ساری خاطرنشان کرد:

ایموبیله مانند همه مهاجمان بزرگ است. وقتی گل می زند نمی توانید بدون او کار کنید، اما وقتی گل نمی زند از او انتقاد می شود.

ما به اندازه کافی به سمت دروازه حریف حرکت نمی کنیم و باید به دنبال عمق بیشتر باشیم.

ساری در پایان گفت:

گوندوزی و کامادا وقتی لوئیز آلبرتو فوق العاده خسته است می توانند با هم بازی کنند. گوندوزی نمی‌تواند به‌عنوان بازیکن رجیستا بازی کند، او ویژگی‌هایی را که من در بازی‌ساز نیاز دارم را ندارد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید