| | | | | | |

سیمئونه : از ساری الهام گرفتم، خوشحالم که لاتزیو را در لیگ قهرمانان اروپا می بینم

فوتبال724– دیگو سیمئونه اعتراف کرد که هم اتلتیکو مادرید و هم لاتزیو «فصل را بد شروع کردند» اما تاکید کرد که «این که چگونه شروع می‌کنی» مهم نیست.

بیانکوچلستی ها سه بازی از چهار بازی ابتدایی خود در فصل جدید را باخته اند و تنها طعم پیروزی را در پیروزی 2-1 مقابل ناپولی قبل از تعطیلات بین المللی چشیده اند. تیم مائوریتزیو ساری مقابل جنوا، لچه و یوونتوس شکست خورده است.

اتلتیکو در مراحل ابتدایی فصل نیز ناسازگار به نظر می رسد و از چهار بازی اول خود 7 امتیاز کسب کرده است. تیم اسپانیایی در آخر هفته در خارج از خانه مقابل والنسیا شکست ناامیدکننده 3-0 را متحمل شد.

سیمئونه که در کنفرانس مطبوعاتی می کرد، ابتدا در مورد آنچه که پس از باخت اتلتیکو مقابل والنسیا باید تغییر کند صحبت کرد.

شکست سختی بود. ما خوب شروع کردیم، اما نمی دانستیم چگونه واکنش نشان دهیم. من به تیم اعتماد دارم. حالا ما لیگ قهرمانان را داریم و باید به این رقابت ها فکر کنیم.

سرمربی آرژانتینی سپس به شروع ضعیف لاتزیو در فصل و تحسین او از مربی مائوریتزیو ساری اشاره کرد.

من همیشه بازی ساری را دوست داشتم، همیشه او را دنبال می کردم. من هم از او برای بهبود تیمم الهام گرفتم. لاتزیو خوب دفاع می کند، آنها به دنبال برتری عددی هستند و بازیکنان خطرناکی دارند.

آنها تیمی هستند که می دانند چه می خواهند، ما سعی خواهیم کرد به آنها صدمه بزنیم. آنها به یوونتوس باختند، اما چهره واقعی آنها همان پیروزی در ناپولی است.

هر دوی ما فصل را بد شروع کردیم، اما مهم این است که چگونه به پایان برسانی، نه اینکه چگونه شروع کنی.

او در مورد احساس بازگشت به ورزشگاه المپیکو، استادیومی که از دوران بازی خود به خوبی می شناسد، صحبت کرد.

مور مور شدن. همه چیز مرا به سال‌های خارق‌العاده فوتبالم بازمی‌گرداند. طرفدارانی که از روز اول همیشه مرا دوست داشته اند.

ما در یک دوره زیبا پیروز شدیم. خاطرات خوبی دارم، مطمئنم فردا همدیگر را در زمین می بینیم. من از هواداران برای تمام محبتی که همیشه دریافت کرده ام تشکر می کنم.

از او پرسیده شد که از هواداران بیانکوچلستی چه انتظاری دارد.

در زندگی باید بدون انتظار بخشید. کاری که دیگری انجام می دهد، اگر آن را انجام دهند، استقبال می شود. محبتی که بین ما وجود دارد فراتر از تشویق های فردا در زمین است.

در نهایت سیمئونه روزهای پوشیدن پیراهن لاتزیو را بازتاب داد.

ما تیم بزرگی داشتیم. با آن ضربه سرم (در مقابل یوونتوس در سال 2000) رقابت قهرمانی را دوباره آغاز کردم، اگر بخواهید چیزی تمام نمی شود.

ما آن اسکودتو را می خواستیم و توانستیم آن را ببریم. امیدوارم فردا هواداران زیادی باشند، خوشحالم که دوباره لاتزیو را در لیگ قهرمانان می بینیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید