| |

کومان بعد شکست مقابل اتلتیکو : شاید حالا دلیل ترکیب سه دفاع را بفهمید!

به گزارش فوتبال۷۲۴ رونالد کومان پس از شکست شنبه شب 2-0 مقابل اتلتیکو مادرید در واندا متروپولیتانو با اشتباهات دفاعی روبرو شد و شاید در این فکر بود که آیا او باید با سه مدافع به میدان می رفت.

سرمربی بارسلونا از روی سکوها تماشا می کرد که تیمش توسط اتلتیکو مادرید بی رحم که می تواند از ضعف های تیم مقابل استفاده کند ، شکست خورده است.

وقتی توپ را از دست می دهیم نمی توانیم آنقدر فضای پشت سرمان بگذاریم.

 

کومان پس از بازی گفت:🔻

 

“ما دقیقاً در مورد آن قبل از بازی صحبت کردیم.”اگر ما با چهار مدافع و دو مدافع میانی بازی می کنیم ، باید با بازیکن خود در خط میانی بمانید. نیکو [گونزالس] از بازیکن خود جا ماند.
شاید اکنون متوجه شده باشید که چرا ما گاهی اوقات با سه مدافع وسط بازی می کردیم.

 

 

کومان گفت:🔻

 

“[صحبت با لاپورتا] خوب بود زیرا وضوح در این زمینه وجود نداشت. ما دیشب و امروز صبح در مورد تیم ، باشگاه و موقعیت من صحبت کردیم.”
“من از باشگاه شفافیت خواستم. مهم این است که همه بدانند چه چیزی است اما من می دانم که این بارسلونا است و شما باید بازی ها را ببرید ، این طبیعی است.
رئیس با تیم خود صحبت کرده و تصمیم گرفت [از من حمایت کند] تا این کار کاملی باشد. »

 

کومان در حالی که می دانست تیمش در واندا متروپولیتانو به اندازه کافی خوب عمل نمی کند ، احساس می کرد که لیاقت بیشتری از این بازی را دارد.

کومان گفت: 🔻

 

“ما مستحق امتیازات بیشتری بودیم ، اما تقریباً همیشه اینطور است ، مسابقات بر اساس لحظات تعیین می شود و ما از موقعیت های خود استفاده نمی کنیم.”
“برای گلها ، ما فضای زیادی گذاشتیم و برای اولین بار ما توماس لمار را مارک نکردیم.”از خط میانی ، شما باید از بازیکن خود را تعقیب کنید. این قابل قبول نیست.”

 

کومان همچنان خوش بین است که اوضاع بهتر خواهد شد و او مشتاقانه منتظر بازیابی برخی از بازیکنانی است که در حال حاضر انفرادی تمرین بازی می کنند. او همچنین به تعطیللت بین المللی آینده به عنوان نعمتی اشاره کرد که به آنها فرصتی می دهد تا دوباره بازیکنان سالم تری داشته باشند.

کومان گفت:🔻

 

“وقتی بازیکنان مصدوم را پس می گیریم ، پیشرفت می کنیم.”
“آنها با آنچه ما داریم متفاوت است.
شما باید کیفیت زمین را بالا ببرید ، در مقابل اتلتیکو این مهم است زیرا خلق موقعیت آسان نیست و اگر دو یا سه فرصت دارید ، باید گل بزنید. “

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید