| |

گریزمان در شب درخشش مقابل آث‌میلان : تیم و‌مربی به من کمک کردند تا تغییر‌کنم

به گزارش فوتبال۷۲۴ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۱/۲۲ اتلتیکومادرید با پیروزی ۲_۱تیم آث‌میلان را شکست داد و ستاره فرانسوی سرانجام توانست برای تیمش در لیگ قهرمانان گلزنی کند.آنتوان گریزمان ستاره جوان قرار است با گلزنی در بازی دیشب به دوران اوج خود بازگردد.

گریزمان تابستان گذشته پس از چندین فصل ناامیدکننده در بارسلونا به اتلتیکو مادرید بازگشت ، اما در ابتدای کار خود نتوانست انتظارات را برآورده کند. با این حال ، او در پیروزی 2-1 دیشب مقابل میلان یک گل تماشایی به ثمر رساند و تأثیر بسزایی در این پیروزی داشت. پس از بازی ، ستاره فرانسوی مدعی شد که می خواهد به دوران اوج خود بازگردد و به کمک مربی و هم تیمی های خود تکیه کرد.

گریزمان گفت 🔻

“هنوز خودم را پیدا نکردم”
“با کار ، با کمک مربی [من آن را تغییر دادم]. می دانستم که هم تیمی هایم منتظر من بودند ، طرفداران نیز. من سعی می کنم هرچه سریعتر به بهترین سطح خود برسم.”این تغییرات زیادی بود ، در نهایت در آخرین روز [پنجره نقل و انتقالات] انجام شد ،”

 

گریزمان ادامه داد🔻

 

این یک سیستم تاکتیکی دیگر است ، یک اتاق رختکن دیگر. سخت است ، همه این تغییرات اما باید در اسرع وقت به آن عادت کنید زیرا مربی و هم تیمی های من به من نیاز دارند. چنین شبهایی به من کمک خواهد کرد.

نوشته‌های مشابه