| | |

گزارش کوتاه درباره دفاع تیم بایرن مونیخ: رخنه در دیوار دفاعی نویر

فوتبال724- در بخش اول مقاله AZ با تحلیل تیم بایرن مونیخ در نیمه اول فصل به دروازه بانها ومدافعین را درجه بندی میکنیم و آنها را ارزشگذاری میکنیم. عملکرد آنها ثبوت داشته ولی نوسانهایی هم دیده شده است.

توضیح عکس: دفاع بایرن مونیخ در نزدیکی مانوئل نویر بهترین دروازه جهان منفعل عمل میکند. اما همچنان امید به بهبود وجود دارد.

در کمتر از یک هفته تعطیلات زمستانی برای تیم بایرن تمام شد. روز سه شنبه گذشته این بازیکنان حرفه ای آماده سازی برای ادامه ماراتن فصل را آغاز کردند.

آزمایشات کرونا انجام شد و تمرینات مجازی هم که این روزها اجباری است انجام شد. در روز چهارشنبه سرمربی هانسی فلیک از بازیکنان خود خواست تا به زمین تمرین برگردند. بهترین دروازه بان جهان نویر هم فرم ایده آل خود بود.

گزارش را با نمره دهی به دروازه بانان و سپس خط دفاعی شروع میکنیم که با پذیرش 19 گل، رکورد عجیب و غریبی را ثبت کردند:

مانوئل نویر: کاپیتان بایرن که اخیرا جایزه دیگری برده خود را در بهترین فرم نشان داده است. لیک بعد از برد 6 ب 2 مقابل آر بی سالزبورگ درباره این دروازه بان 34 ساله گفت:

او واقعا در فرم ایده آل زندگی ورزشی خود است. اینکه او موقعیتهای عالی مهاجمین را میگیرد و از گلهای ما دفاع میکند هیجان انگیز است.

او همچنین در مسابقات بزرگ در مقابل دورتموند و وولفسبورگ موفق عمل کرد. درجه 1

الکساندر نوبل: خب او جانشین احتمالی تخت پادشاهی نویر است. این دروازه بان 24 ساله از انتقال اسون الرایش به هامبورگ سود برد و اکنون دروازه بان شماره دو باواریایی هاست. او در اولین حضورش در تیم مقابل دورن گلی دریافت نکرد (3-0). همچنین او در بازی جهنمی لیگ قهرمانان مقابل اتلتیکومادرید (1-1) اشتباهی نکرد. درجه 3.

پاوارد و دیویس جایگاه قبلی خود را از دست دادند:

بنجامین پاوارد: در فصل سه گانه بایرن او در دفاع راست یکی از شگفتیهای تیم بود. ولی او این فرم را از دست داد و فقط در یک گل دخیل بود. به همین دلیل او جایگاه قبلی خود را در جدول نمره دهی ما از دست داد. درجه 4.

بونا سار: او هم نتوانست در دفاع راست رضایت بخش عمل کند. غیر از این، وعده بایرنی ها به خودشان بابت این بازیکن تازه وارد خیلی بیشتر از سه پاس گل در 10 بازی را بود. درجه 4.

آلفونسو دیویس: ستاره تیم فاتح سه گانه نیز دنبال پیدا کردن فرم خود در تیم بود. این بازیکن 20 یاله جای همیشگی اش را به لوکاس هرناندز داد و سپس از ناحیه قوزک پا مصدوم شد. با اینحال در نیمه دوم فصل میهواهد از نو شروع کند. درجه 3.

بازی ژروم بواتنگ از ثبات برخوردار بود:

نیکلاس زوله: او هم در نیمه اول فصل بازی و عملکرد ناپایداری داشت. و هنوز پارگی لیگامنتش هنوز به فرم ایده آل نرسیده است. در این حین فلیک او را با توجیه “نداشتن تمرین به اندازه کافی” و نیاز به رساندن سطحش به بقیه هم تیمی ها از ترکیب تیم خارج کرد. در مقابل وولفسبورگ و لورکوزن به او اجازه داد در پست دفاع راست و به جای پاوارد و سار بازی کند. درجه 3.

ژروم بواتنگ: این بازیکن 32 ساله باثبات ترین عملکرد را در پست دفاع وسط داشت و یکبار دیگر ثابت کرد ادعای منتقدانش مبنی بر اینکه او متقلب است، اشتباه بوده است. کارل هاینتز رومنیگه رئیس باشگاه -بعد از اینکه خبرهایی درباره عدم تمدید قراردادش با باشگاه درز کرد- گفت: “در مورد این مساله طی ماههای آینده جلسه ای می گذاریم و در بدون آرامش تصمیم می گیریم.” درجه 2.

قمار در قرارداد بایرن مونیخ با دیوید آلابا:

دیوید آلابا: انتظار نمی رود این اتفاق در مورد آلابا صدق کند. طرفین این قراداد قمارگونه -نماینده بایرن و ایجنت آلابا- نسبت به هم بی احساس شده اند. نشانه های زیادی برای یک خداحافظی و انتقال آزاد در تابستان وجود دارد. با دلیل و منطق، رئال مادرید از بالاترین بخت برای بستن قرارداد با آلابا برخوردار است. با اینحال اخیرا عملکرد آلابا به میزان قابل توجهی تحت تاثیر این انتقال میلیونی پشت پرده قرارگرفته است. درجه 3.

لوکاس هرناندز: این بازیکن 80 میلیون یورویی تازه قرارداد بسته از سال 2019، یکی از خریدهای خوب بایرن بشمار می رود. چه در چپ بازی کند و چه در وسط، با خواست فلیک هماهنگ بازی میکند. سرمربی بطور خلاصه درباره او گفت:”او به سطح مورد نظر من رسیده است.” درجه 2.

در جناح های بایرن هنوز پتانسیل فراوانی وجود دارد.

کریس ریچاردز: این بازیکن آمریکایی 20 ساله تا الان در 20 مسابقه همراه با بازکنان حرفه ای تیم شرکت داشته و پتانسیل بالایی نشان داده است. نمره 3.

تانگای نیانزو: بازیکن تازه خریده شده از پاریس سنت ژرمن تاکنون با بدشانسی با مصدومیت دست وپنجه نرم می کرده است. نظر مربی سابق آربی لایپزیش رالف رانگنیک درباره این بازیکن 18 ساله با این جمله: ” او یکی از با استعدادترین دفاع هایی است که دیده ام” مشخص است. بدون درجه.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید