| |

یوگن کوهلر اسطوره بوروسیادورتموند: آلابا به خاطر پول بایرن را ترک می‌کند و من هم همین کار را کردم!

با عقیده یورگن کوهلر ، ملی پوش اتریشی با توجه به اینکه باشگاه های زیادی علاقه مند به جذب او هستند ، در تابستان باواریایی ها را با انتقال رایگان ترک خواهد کرد

به گزارش فوتبال۷۲۴ یورگن کوهلر اسطوره تیم بوروسیادورتموند به نشریه گل گفته است که داوید آلابا به خاطر پول بایرن مونیخ را ترک می کند و با این کار مشکلی ندارد.

آلابا ماه گذشته اعلام کرد که در تابستان با انتقالی رایگان ، «بدون نام بردن از مقصد بعدی» ، بایرن را ترک خواهد کرد.

به طور گسترده ای گزارش شده است که رئال مادرید ملی پوش اتریشی را میخواهد ، اگرچه علاقه پاری سن ژرمن و چلسی وجود دارد که فقط می تواند موقعیت مذاکره آلابا با رئال را تقویت کند.

کوهلر در دهه 1990 یکی از اعضای اصلی آلمان در جام جهانی 1990 و در سال 1996 قهرمانی اروپا بود ، در حالی که در سطح باشگاهی بایرن را به عنوان قدرتی با تیم سری A یوونتوس در 1991 عوض کرد.

یورگن کوهلر در گفتگو با گل از الابا گفت🔻

“این برای وی یک قدم عقب نخواهد بود ، حتی اگر بایرن یکی از سه باشگاه برتر اروپا باشد و از نظر عملکرد ورزشی و اقتصادی مجبور نباشد از هیچکس عقب بماند.”

“او مطمئناً به خاطر پول این قدم را برمی دارد و من می توانم این را درک کنم. او اکنون 28 ساله است و یک قرارداد چهار یا پنج ساله امضا خواهد کرد.

“او می تواند هر آنچه را که بخواهد به من بگوید. چند میلیون یورو نقش بزرگی خواهد داشت. اما شما نمی توانید این بازیکن را سرزنش کنید. این کاملاً قانونی است و دیگران نیز همین کار را می کنند.”

در حالی که آلابا در حال حاضر پولی دارد که فراتر از رویاهای اکثر مردم است ، کوهلر احساس می کند با توجه به ماهیت نامطمئن فوتبال حرفه ای ، حق دارد که از ارزش خود پول بگیرد.

یورگن کوهلر گفت:🔻

“شما به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای فقط چند سال فرصت دارید که می توانید این حرفه را کار کنید.” “صدمات جدی نیز می تواند رخ دهد. [نیکلاس] زول ، با دو پارگی رباط صلیبی ، می تواند یکی یا دو مورد را در مورد آن به شما بگوید. خوشبختانه ، آلابا تاکنون از این در امان مانده است.

“من همچنین به دلیل پول بایرن را ترک کردم. البته انتقال به ایتالیا نیز برای من بسیار خوب بود. خصوصاً از نظر رشد شخصیتی. اما این واقعاً اولین فکر من نبود. اگر من یک افسانه باشم به آنها چیز متفاوت دیگری می‌گفتم

آینده بایرن بواتنگ در تردید است

قرارداد جروم بواتنگ نیز رو به پایان است اما در مقابل آلابا ، او طرف دیگر 30 است.

کوهلر اعتقاد ندارد بایرن قرارداد مدافع 32 ساله را تمدید می کند ، زیرا احساس می کند این تاخیر نشان دهند عدم اطمینان است.

یورگن کوهلر درباره بواتنگ گفت:🔻

“من فکر نمی کنم بایرن قرارداد را تمدید کند.” “وقتی بایرن از یک بازیکن اطمینان پیدا می کند ، صحبت ها معمولاً زود انجام می شود. هانسی فلیک دید متفاوتی را برای بواتنگ ایجاد کرده است ، اما او نیز در حال پیشرفت است و آسیب دیدگی بیشتری پیدا کرده است.
“بایرن در حال حاضر سه بازیکن برتر را با دایوت اوپامکانو ، زوله و [لوکاس ] هرناندز که بسیار جوان تر هستند در این موقعیت دارد.
“من همچنین مطمئن هستم که آنها بازیکن دیگری را برای دفاع به میدان خواهند آورد – شاید همچنین جایگزینی برای [خاوی] مارتینز در نقش شماره شش باشد ، كه می تواند در دفاع وسط نیز بازی كند.
“اگر من در موقعیت بایرن بودم ، به [دنیس] زكریا می اندیشیدم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید