| | |

کنفرانس خبری یولیان ناگلزمن سرمربی بایرن مونیخ پیش از بازی فردا مقابل گلادباخ

«جمال موسیالا هنوز در وضعیت 100% آمادگی قرار نگرفته است. او هنوز کمی درد دارد. هنوز تا فردا وقت داریم. [اگر آماده باشد] خواهیم فهمید. بقیه بچه ها خیلی خوب کار کردند. دستم برای انتخاب خیلی باز است. انتخاب 11 نفر فیکس آسان نیست.

درباره آلفونسو دیویس

« آلفونسو دیویس در دسترس است و آماده حضور در ترکیب اصلی است. من هنوز نمی دانم چه معنایی برای مدافعان میانی خواهد داشت. دو نفر از سه بازیکن ( دلیخت ، هرناندز ، اوپامکانو ) فیکس خواهند بود.»

 

درباره اوپامکانو:

«او پدر شده است و چند مشکل خصوصی دارد که مسئولیت بیشتری را در بر می گیرد. او همچنین تناسب اندام خود را بهبود بخشیده است. با ماتییس دلیخت و لوکاس، او دو رقیب دارد که به او اجازه استراحت نمی دهند. او بسیار جدی شده است. خیلی خوب کار میکند»

Image

درباره بازی فردا

«اگر به جدول نگاه کنید، بازی طراز اولی است. گلادباخ شروع خوبی داشت. آنها تیمی هستند که بیشترین مالکیت توپ را دارند. ما می خواهیم برنده شویم. ما در فاز خوبی هستیم و جلسه تمرین پایانی امروز خوب بود. من بسیار راضی و مطمئن هستم.»

 

درباره بونا سار :

«در حال حاضر، فکر می کنم او می ماند. او خیلی خوب تمرین می کند. من او را بیشتر بعنوان هافبک راست می بینم تا دفاع راست. او خیلی خوب کار می کند و فعلا فردا در ترکیب بازی فردا خواهد بود.»

 

در مورد وضعیت بازیکنان:

«چوپو با تیم تمرین کرده است اما امروز دوباره با مشکلاتی روبرو شد. لئون نیز امروز تمرین کرد و تا حدی در تیم جا افتاد[ و به ثبات رسید]. البته این دو نفر گزینه ای برای بازی فردا نیستند. به استثنای این دو نفر، ما فردا یک ترکیب کامل داریم.»

 

ناگلزمن در مورد برنامه آینده:

«وقتی در اروپا بازی می کنید، واقعا زمان زیادی برای تمرین ندارید. من مشتاقانه منتظر بازی ها از جمله لیگ قهرمانان اروپا هستم. این گروه سختی است ما باید عملکرد [قابل قبولی] داشته باشیم. ما مشتاقانه منتظر شروع تورنمنت هستیم.»

 

درباره چرخش در سیستم:

«ما در تلاشیم تا بازیکنان را به نیمکت نشینی عادت دهیم حتی با وجود اینکه خوب بازی می کنند. وظیفه مربی این است که آن را به بازیکنان بگوید و وظیفه بازیکن این است که آن را بپذیرد. ما سفرهای زیادی خواهیم داشت و زمان آماده سازی نیز کمی کوتاه تر خواهد بود.»

Image

استقبال از لواندوفسکی در آلیانز آرنا چگونه خواهد بود؟

ناگلزمن:

«فکر می‌کنم او تشویق می‌شود. فکر می‌کنم هو کردن کسی هیچوقت خوب نیست. من تمام حقیقت را نمی‌دانم. حتی هواداران کمتر [از من درباره حقیقت] میدانند. همیشه یک حقیقت دومی [هم] وجود دارد. اخبار اغراق‌آمیز و اشتباه ترجمه می‌شوند. فوتبال همین است.»

 

در مورد زیرکزی:

«در اوایل گفتگوی طولانی با او داشتم. چیزهای خاصی وجود دارد که او در آنها فوق العاده است. او باید در زمینه های خاص یک قدم اضافی بردارد[کمی پیشرفت کند]، سپس او تبدیل به یک مهاجم عالی می شود و می تواند برای هر باشگاهی بازی کند. در مورد شایعات بولونیا فقط در رسانه ها خواندم.»

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید