| | |

کنفرانس خبری یولیان ناگلسمن سرمربی بایرن مونیخ قبل از بازی فردا در جام حذفی

«همه آماده هستند. جمال در 100% نیست و فردا فیکس نخواهد کرد. همه بازیکنان به کلن سفر خواهند کرد و ما تصمیم خواهیم گرفت که قرار است چه کسی را از ترکیب بیرون بگذاریم. لئون و چوپو نیز در آنجا خواهند بود. من می خواهم کمی به آنها ریتم بدهم، اما نه از ابتدای بازی.

ماتیس ( تل ) و استانیشیچ مثل رایان گراونبرخ و مزورعی به طور معمول فردا فیکس خواهند بود. توماس مولر و یوزوآ کیمیش نیز احتمالا فیکس خواهند بود.»

 

درباره تمدید قرارداد صالیحمیدزیچ :

«خیلی خوشحالم چون با هم خوب کار می کنیم. او همچنین طی دوره های نقل و انتقالات سخت بخوبی کار کرده است. حسن رابطه بسیار خوبی با همه در باشگاه دارد. ما در امور شخصی با هم خوب کنار می آییم. ما در این پنجره خوب عمل کردیم.»

Image

در مورد تغییراتی که در این فصل انجام داد:

«ما هنوز کارهای تاکتیکی زیادی انجام می دهیم، اما این تغییرات را به 1-2 ترکیب کاهش دادیم. این به بازیکنان احساس اطمینان می دهد. وقتی خودکارسازیها و انجام تاکتیکها بطور خودکار و از روی عادت واضح باشند بازی کردن راحت تر است. بازیکنان می توانند تصمیمات خودشان را در زمین بازی بگیرند. اینطوری خوب است.»

 

در مورد هدفش در جام حذفی این فصل:

«واقعا نمی توانم بگویم که می خواهیم دوم شویم.»

 

در مورد نقل و انتقالات احتمالی قبل از ضرب الاجل پنجشنبه:

«نمی دانم اتفاق دیگری رخ خواهد داد یا نه. ما در حال حاضر 21 بازیکن (خارج از زمین) داریم. بنابراین امیدوارم مصدومیت زیادی نداشته باشیم. من با بازیکنانی که دارم برنامه ریزی می کنم.»

Image

در مورد سفر به کلن در روز بازی:

«ما سه بازی متوالی خارج از خانه داریم. هدف این است که تا حد ممکن تعداد شب اقامت های دور از خانه را کاهش دهیم. سپری کردن یک روز در هتل بسیار طولانی است. این صحبت ربطی به بی احترامی به حریف ندارد.»

 

در باره بازی فردا:

«ویکتوریا مربی و بازیکنان باتجربه دارد. آنها سال گذشته مقابل هوفنهایم عملکرد خوبی داشتند. بازی آسانی نیست. این یک برنامه عالی با استادیوم و تماشاگران زیاد است. امیدوارم همه فردا عملکرد خوب داشته باشند.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید