کنفرانس خبری یولیان ناگلسمن سرمربی بایرن مونیخ پیش ار بازی فردا

«یونیون با وجود اینکه بهترین منابع مالی را ندارد، خیلی خوب کار می کند. آنها نقل و انتقالات خوبی انجام می دهند و ایده های بسیار خلاقانه ای دارند. می توانید آنها را با فرایبورگ مقایسه کنید. آنها استادیوم عالی با هواداران خوب دارند، بنابراین بازی در آنجا کاری دشوار، اما شدنی است.

اینتر و یونیون از برخی جهات شبیه هم هستند، به خصوص در بازی با دو مهاجم. آنها سعی می کنند به جناحین بروند و توپ را سانتر کنند. فردا بازی تدارکاتی بدی برای بازی با اینتر نخواهد بود. شباهت هایی وجود دارد.»

 

در مورد بازیکنان:

«ماتیس تل فردا در ترکیب نیست، او یک پارگی کوچک در کپسول ماهیچه دارد. او احتمالا سه شنبه به تمرینات باز خواهد گشت. بونا سار نیز به دلیل مشکلات تاندون کشکک از زمین خارج خواهد شد. چوپو کمی مشکل در ماهیچه جمع کننده یا آدوکتور دارد، اما ما تصمیم خواهیم گرفت که فردا در تیم باشد.»

Image

در مورد ترکیب:

«ما تغییراتی را نسبت به بازی جام حذفی اعمال خواهیم کرد. بنجی پاوارد مطمئنا فردا دوباره فیکس خواهد بود. بازیکنانی که در جام حذفی بازی نکرده اند به تیم بازخواهند گشت.»

 

درباره کومن:

«در نهایت همه چیز به آمار مربوط می شود. او مطمئنا می تواند کمی پیشرفت کند، اما تا الان پیشرفتهایی کرده است. آمار او بهتر شده است. از نظر من او یکی از بهترین وینگرهای اروپا است. وقتی آماده است، همیشه به ما کمک می کند. او شتابی باورنکردنی دارد.»

 

درباره اظهارات برازو مبنی بر اینکه برخی از بازی های تمرینی بهتر از بازی های بوندسلیگا هستند:

«ما نمی خواهیم به هیچ باشگاه بوندسلیگا توهین کنیم. ما امسال روحیه بسیار خوبی داریم. بچه ها همه تلاششان را می کنند. اما البته در بازی های واقعی، شما فشار متفاوتی نسبت به تمرین حس می کنید.»

Image

در مورد گورتزکا :

«او در بازی جام حذفی بسیار خوب عمل کرد. لئون مشکلات آمادگی جسمانی داشت، اما تقصیر او نیست. ما به او ریتم بیشتر و بیشتری خواهیم داد. او بازیکن بسیار مهمی است. امیدوارم سالم بماند و ما حجم کارش را مدیریت کنیم تا امسال دوباره مصدوم نشود.»

 

در مورد رقابت بر سر جایگاه در ترکیب:

«این فقط وظیفه مربی نیست تا از اوضاع قضاوت درستی انجام دهد، [بلکه] بازیکنان نیز باید تصمیمات را بپذیرند. در این صورت ما شانس بیشتری برای موفقیت خواهیم داشت. رقابت در بایرن [یک مساله] عادی است. مهم این است که جو [تیم] خوب باقی بماند.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید