| | |

کنفرانس خبری ادین ترزیچ سرمربی دورتموند و مارکو رویس کاپیتان این تیم پیش از بازی فردا در لیگ قهرمانان

کاپیتان مارکو رویس با اطمینان می گوید:

«دیوار زرد تفاوت ایجاد خواهد کرد. ما آنها را از بوندسلیگا می شناسیم، اما آنها هنوز حریفان بین المللی خود را نمی شناسند. همه ما بسیار خوشحالیم که تمام تیم دیوار زرد حضور دارند. همه ما هنوز نمی دانیم که بازی مقابل این تیم در لیگ قهرمانان اروپا چه حسی دارد، ولی امیدوارم این یک بازی تماشایی باشد.

برای ما مهم است که کار را از همان جایی که در دو بازی گذشته متوقف شده بودیم، ادامه دهیم [به روند خوبمان ادامه دهیم]. ما در دو بازی اخیر خوب کار کرده ایم و همیشه سعی کرده ایم با همه بازیکنان از دروازه دفاع کنیم. هیچ کس از بالا [نسبت به دیگری] نگاه نمی کند. این حس خوبی به کل تیم می دهد.»

Image

مربی ادین ترزیچ مربی اضافه می کند:

«در سالهای اخیر ما لحظات بزرگی را در رقابتهای اروپایی تجربه کرده ایم. اکنون جایگاههای جنوبی را داریم و خوشحالیم که برای حمایت از ما به تعداد ممکن [ظرفیت کامل] تماشاگر می آیند.»

 

در مورد تیم حریف:

«آنها سالها جنگیدند تا دوباره در این صحنه بازی کنند. بر این اساس، آنها می خواهند با سرخوشی و اشتیاق فراوان به مرحله مقدماتی بیایند. ما هر کاری از دستمان بر می آید انجام می دهیم تا مرحله گروهی را با یک برد آغاز کنیم.

ما تمام بازی های این فصل [آنها] را تماشا کردیم. من با مایک تولبرگ سرمربی دانمارکی زیر 19 سال خود و همینطور آتو آدو در مورد آنها [کپنهاگن] صحبت کردم. آنها ترکیب بسیار خوبی از بازیکنان باتجربه و بازیکنان جوان دارند. آنها یک محور باتجربه بسیار پایدار در مرکز و استعدادهای زیادی از اسکاندیناوی در جناحین دارند. آنها بازیکنان جوان زیادی دارند که برای اولین بار در لیگ قهرمانان اروپا بازی می کنند و با عطش، کنجکاوی و سرخوشی به تورنمنت می آیند.

آنها بسیار قوی و تهاجمی هستند، اما می توانند با نظم و انضباط دفاع کنند. فردا برای ما کار هیجان انگیزی خواهد بود. اما اگر عملکرد دو بازی اخیر بوندسلیگا را تکرار کنیم، شانس زیادی برای بردن بازی خواهیم داشت.»

image

در مورد مصدومین تیم:

«متاسفانه، هیچ خبر جدیدی برای کسانی که مدت طولانیست مصدومند [همچون سباستین هالر، متئو موری، محمود داهود ] وجود ندارد. جیمی باینو-گیتنز هنوز در انتظار تشخیص نهایی است که آیا می توان آن را با احتیاط درمان کرد یا باید تحت عمل جراحی قرار گیرد.

دونیل مالن و کریم آدیمی اخیرا حجم کار خود را افزایش داده اند. ممکنست فردا در بازی نباشند و تصمیم برای حضور آنها در بازی فردا خیلی زود باشد. رافائل گوئریرو دوباره در تمرینات تیمی شرکت خواهد کرد. ما مطمئن هستیم که او فردا به ترکیب بازخواهد گشت.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید