| | |

مصاحبه توماس توخل قبل از بازی برگشت بایرن‌مونیخ مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۲/۲۳

به گزارش فوتبال۷۲۴ تیم بایرن‌مونیخ فردا شب میزبان تیم منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۲/۲۳ مرحله ۱/۴ نهایی خواهد بود.بایرن بازی رفت در انگلیس را ۳_۰ باخته است و روی کاغذ امید چندانی مقابل تیم قدرتمند منچسترسیتی ندارد

توماس توخل در کنفرانس خبری قبل از این بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد

درباره صحبت هایتان قبل از رویارویی با منچسترسیتی

🎙”ما نمی توانیم معجزه ای خلق کنیم، البته اگر هت تریک کنیم، جریان تغییر می کند. ما باید یک سطح واقع بینانه پیدا کنیم. بازی ما در روز شنبه خوب نبود، اما ما به خودمان ایمان داریم و معتقدیم که می توانیم برنده شویم. اگر در هر بازی پیروز شویم، هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. اگر شانس کمی که در بازی اول نداشتیم محقق میشد، خوب بود. گلزنی جزئیات کوچکی نیاز دارد. نکته مهم این است که ایمان پیدا کنیم، اما ایمان به معنای رویا دیدن نیست، ما مسئول برافروختن شور و شوق و جذب جمعیت هستیم و سپس نیمه بعد از نیمه، قدم به قدم برنده می شویم.”

در مورد بازی هوفنهایم!؟

🎙عملکرد خود را در مسابقه ارزیابی کردیم، اگر همین کار را می کردیم و 2-1 می بردیم، راضی نمی شدیم.

آیا چوپو موتینگ کاندیدای ترکیب اصلی است؟

🎙”همه چیز خوب پیش رفت، آره!”

درباره دایوت اوپامکانو !؟

🎙”فکر نمی‌کنم رویارویی با ارلینگ هالند مشکل او باشد، بلکه تصمیمی بود که او گرفت و ریسکی که انجام داد. او می‌داند که باید پیشرفت کند. سرزنش افراد فایده‌ای ندارد. ما به شدت تنبیه شده‌ایم. اما ما به او اطمینان کامل داریم. ما از او حمایت می کنیم، او جوان است و پتانسیل بالایی دارد.”

حذف شدن در مرحله یک چهارم نهایی یعنی چه؟

🎙”ما هنوز در رقابت هستیم. از مرحله یک چهارم نهایی، باید تساوی بازی  را در نظر بگیریم. اف سی بایرن همیشه آرزوی رسیدن به این مرحله را دارد. در بازی نیاز به شانس هم داریم  و مورد مصدومیت هم هست. بازی در برابر این تیم چالش بزرگی است. تیم منچسترسیتی که هفته‌ها در فرم عالی به سر می‌برد.”

آیا او می تواند معجزه را تصور کند؟

🎙”بهترین تلاشم را می کنم!”

در مورد  گلهای کمتری که اخیرا زده شده!?️

🎙مهم است که به هر بازی به صورت جداگانه نگاه کنیم. مقابل فرایبورگ، ما موقعیت‌های بسیار خوبی داشتیم، و مقابل هوفنهایم هم. در مقابل منچسترسیتی، رویکرد متفاوتی داشتیم. ما از نتیجه راضی نیستیم و در حال کار بر روی بهبود هستیم. اساسا ما فاقد راحتی و اعتماد به نفس هستیم و کمی بیشتر از آنچه باید فکر می کنیم. با این حال، همه چیز می تواند به سرعت تغییر کند و بهبودی ناگهانی اتفاق بیفتد. ما سخت روی آن کار می کنیم.”

آیا تیم می تواند معجزه را تصور کند؟

🎙”من تمام تلاشم را خواهم کرد! ما به ترکیب خوبی از واقع گرایی و باور نیاز داریم که هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. ما همچنین به ورزشگاه نیاز داریم. اما  هیجان زده کردن هواداران وظیفه ماست،

درباره سادیو مانه!؟

🎙سادیو در لیست خواهد بود. باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا او از ابتدای بازی بازی می کند یا خیر.

– چگونه می توان در مسابقه پیروز شد⁉️

🎙ما نیاز به حرکت و تمرکز در لحظات کوچک داریم تا آن را به نفع خود قرار دهیم. فکر می کنم در 70 دقیقه مقابل منچسترسیتی چنین چیزی را نداشتیم. در نهایت، ما بسیار سخت مجازات شدیم. بدون آن، شما نمی توانید برنده شوید. ترکیب باید درست باشد. ما می دانیم که کار چقدر دشوار است.” این مورد انتظار از ما است. ما سعی کردیم آن را به مراحل کوچک تقسیم کنیم. اول همه چیز به نیمه اول بستگی دارد. فکر می کنم هواداران متوجه این موضوع شوند و آنها آماده خواهند بود تا انرژی را توسعه دهند که بتواند از تیم ما حمایت کند. ما زمان داریم.”

درباره توماس مولر!؟

🎙”او همیشه یک بازیکن محبوب است. اما بستگی به نوع بازی ما دارد. علیرغم شرایط فعلی، من همچنین انتظار کنترل توپ زیادی را دارم. منچسترسیتی سعی خواهد کرد در بازی رفت فرار کند و برای برد بازی کند و به شدت فشار بیاورد. ما باید در کنترل باهوش باشیم.” “او در عمق توپ است. من همچنین انتظار دارم که کار او به سرعت تبدیل به گل شود. بازیکنانی که در محوطه جریمه به اندازه توماس باهوش هستند کم هستند. “

چه چیزی باید بهبود یابد؟

🎙”ما شنبه راضی نبودیم زیرا روحیه برنده به ما منتقل نشد. این مسئولیت ماست. همچنین نحوه برخورد ما با بازی ها. تیم می خواهد برنده شود، اما به نظر می رسد آنها گاهی اوقات عصبی می شوند و اعتماد به نفس ندارند. با این حال، همیشه می توان همه چیز را در سریع ترین زمان ممکن در “فوتبال” تغییر داد. بی ثباتی موضوع این فصل است، حتی در مسابقات. ما تمام تلاش خود را می کنیم زیرا ما هم همین را می خواهیم.”

درباره ژائو کانسلو!؟

🎙او با توپ در خط میانی و در مقابل توپ در چهار خط دفاعی بازی می‌کرد. فردا زمانی برای تغییر ترکیب اصلی نداریم. باید برای هر بازیکن یک موقعیت پیدا کنیم و این به ژائو کانسلو در سمت راست می‌رسد.”

درباره مرحله فعلی بایرن مونیخ!؟️

🎙”ما در دوره تغییر هستیم، بازیکنان بزرگ زیادی باشگاه را ترک کرده اند، مربی تغییر کرده است. ما زمان زیادی نداشته ایم. باشگاه در وضعیت فروپاشی نیست. احساس می کنم دارم برای یک باشگاه بسیار قوی کار میکنم. هر چیزی با این باشگاه ممکن است.”

 

آیا چوپو موتینگ از ابتدا بازی خواهد کرد؟

 

🎙”هنوز تصمیم نگرفته‌ایم. باید منتظر واکنش زانو او باشیم و ببینیم که چگونه پاسخ می دهد. اگر اوضاع خوب پیش برود، او از ابتدا کاندیدای بازی خواهد بود. او در ضربات ایستگاهی به ما قدرت فیزیکی می دهد. سیتی سال‌ها در ضربات ایستگاهی بر لیگ برتر انگلیس تسلط داشت. چوبو اگر فردا چراغ سبز دریافت کند، گزینه دیگری را به ما پیشنهاد می کند.”

 

– درباره مقیاس چالش در بازی برگشت⁉️

 

🎙”این یک کوه بلند است که باید از آن بالا برویم. ما به خودمان ایمان داریم، اما نمی‌خواهیم رویا ببینیم. ما توانایی کنترل بازی را داریم و باید همه چیزمان را بدهیم. ما تنها نیستیم، ما یک تیم قوی و هواداران بزرگ باید با گام های کوچک شروع کنیم و چالش های سخت را تعریف کنیم تا آخر تلاش خواهیم کرد.

 

جاه طلبی های منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا

 

🎙”من می دانم که منچسترسیتی می خواهد به چه چیزی برسد. در بازی رفت، من احساس کردم که سرعت در تیم ما جلو می رود، اما ما مجازات شدیم. سیتی بسیار مطمئن است، آنها در فرم عالی هستند و شکست دادن آنها سخت است. اما ما آماده‌ایم. این در مورد یک بازی است که هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. اگر فرصت وجود دارد، باید از آن استفاده کنیم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید