| | | | |

توماس توخل: این بازی ویژه بود، ما به دنبال سه گانه هستیم

توماس توخل، سرمربی پی اس جی، پس از حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به بازیکنانش تبریک گفت و اذعان داشت که بازی عصر امروز به دلیل بازی پشت درهای بسته ویژه بوده است.

توماس توخل، سرمربی PSG، در مصاحبه با آر ام سی اسپورت گفت:

“ما به عنوان تیم بازی کردیم و این تیم قابل اعتماد است. لازم بود این را نشان دهیم تبریک می گویم، امروز مربی این بازیکنان بودن برای من مایه افتخار بود. در هنگام ورود به ورزشگاه فضای خوبی در اتوبوس داشتیم. ما با هم آواز خواندیم، ویژه بود. قبل از مسابقه، به خودم گفتم این دقیقاً همان حال و هوایی است که در این زمان لازم داریم. به طور معمول، فوتبال یک رابطه بین تماشاگر و تیم است و انرژی خاصی می بخشد. امروز سخت تر بود اما تیم عالی بود.”

“من بعد از مسابقه هواداران را دیدم. این زیبا بود، فوتبال برای هواداران است، برای همه کسانی که این بازی را دوست دارند. ما 28 بازی است که پیروز شده ایم، این تیم تنها یک بازی در دورتموند با یک گل اختلاف را از دست داد و صحبت کردیم که تصور کنید که صعود کرده ایم و در مرحله یک چهارم نهایی هستیم.”

وی گفت:

“هدف ما همیشه کنترل مسابقه است، ما در نیمه اول این کار را به خوبی انجام دادیم. واضح بود که ما در نیمه دوم رنج می بریم اما این کار را با هم انجام دادیم. ما فضاها را بستیم، ما به حریف اجازه گردش توپ دادیم، این کار داوطلبانه نبود، اما در انتقال به فاز تهاجمی نیز خطرناک بودیم. “

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید