| | | |

کلوپ: اتلتیکو باید فوتبال بهتری بازی کند

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی قرمز ها پس از حذف مقابل اتلتیکو مادرید به مصاحبه با خبرنگاران پرداخت:

کاملا از عملکرد بازیکنانم راضی و خوشحالم. چه می توانم بگویم؟ بازی کردن مقابل تیمی این چنینی بسیار سخت است. صادقانه بگویم نمی فهمم با کیفیتی که آنان دارند، چرا این نوع از فوتبال را به نمایش می گذارند. این درست است، آنان برنده شدند. وقتی که بازیکنانی همچون کوکه، سائول، یورنته را می بینم، این بازیکنان می توانند فوتبال بهتری را به نمایش بگذارند، نه این که در زمین خودی منتظر ضدحملات بمانند. آن ها ما را شکست دادند. این چیزی است که باید آن را قبول کرد. به آن ها تبریک می گویم.

کلوپ در ادامه افزود:

امشب حس خوبی نداشت. واقعا این را حس کردم که یک بازنده بسیار بسیار بد هستم. مخصوصا هنگامی که حریف چنین تاثیری بر بازی می گذارد. نه فقط دو بازیکن، بلکه بازیکنان دو جناح و مهاجمان مقابل آن ها. آن ها فقط ضدحمله نمی زدند. آنان فوق العاده بودند. ما باید بپذیریم که سه گل دریافت کردیم اما می توانست طور دیگری باشد. ما خوش شانسی هایی را در لیگ قهرمانان داشتیم و توانستیم به دو فینال راه یابیم. امروز در لحظات تعیین کننده بازی، همه چیز علیه ما بود.

وی همچنین از خستگی بازیکنانش گفت:

وقتی که بازی 2-1 بود، ما همچنان 20 دقیقه وقت داشتیم. ما بیشتر و بیشتر سعی کردیم، اما خستگی ما اندکی بیشتر شد و نتوانستیم بازی معمول خود را ارائه دهیم. در 90 دقیقه ابتدایی، همه چیز طبیعی بود، اما کم کم کارمان اندکی سخت شد و بازی در عرض و ارسال های عرضی ما با کیفیت همیشگی نبود. ما گل اول را در اولین ارسال عرضی به ثمر رساندیم.

سرمربی آلمانی از هواداران تشکر کرد:

استادیوم عملکردی عالی داشت و من فقط می توانم به خاطر همه چیز از هواداران تشکر کنم به خاطر این ماجراحویی در لیگ قهرمانان که دوباره هم بخشی از آن خواهیم بود. ما دوباره باز خواهین گشت و دوباره پیشروی خواهیم کرد، اما در این مرحله حذف نخواهیم شد.

کلوپ همچنین درباره اشتباه آدریان گفت:

ببینید. وقتی با اشتباه آدریان بازی 2-1 شد، یک لحظه سخت برای ما رقم خورد. اما این مشکل بزرگی نبود. دریافت گل دوم مشکل بسیار بزرگ تری بود. اشتباه اصلی ما به ثمر نرساندن گل دوم 5 دقیقه زودتر و در وقت های قانونی بود تا بازی به وقت های اضافی نکشد. 90 دقیقه استثنایی داشتیم. عملکردی عالی داشتیم. ما می دانستیم که بازی مقابل اتلتیکو تا چه اندازه دشوار خواهد بود و بچه ها دوباره فوتبال شگفت انگیزی را به نمایش گذاشتند. ما گل دوم را به ثمر رساندیم و باز هم حمله کردیم. شما همه گل هایی را که دریافت کردیم، دیدید. ما نباید چنین نوع گل هایی بخوریم. توضیح دادن درباره نتیجه سخت است، اما همین است که هست. بچه ها به سختی جنگیدند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید