| | | | | |

رئال‌مادرید به دنبال جذب ستارۀ سنگالی لیورپول

رئال‌مادرید معتقد است که با پیشنهاد بالای 130 میلیون پوند می‌تواند در تابستان سادیو مانه را جذب کند.

سادیو مانه این روزها به یک ستاره فوتبال تبدیل شده است و بسیاری از تیم ها را به خود علاقه مند کرده است. رئال‌مادرید از مشکلات خط حمله رنج می‌برد و شاید همین دلیل خوبی برای خرید این مهاجم سنگالی باشد. زین الدین زیدان می‌خواهد تا سادیو مانه را به برنابئو بیاورد و به نظر می‌رسد که مدیر برنامه های سادیو نیز از این موضوع آگاه است. کهکشانی ها تقریبا مطمئن هستند که می‌توانند با یک پیشنهاد مالی وسوسه انگیز در پنجره نقل و انتقالات تابستان این بازیکن را به خدمت بگیرند. با این حال هنوز سه سال از قرارداد سادیو مانه با لیورپول باقی است و حتی اگر لیورپول قصد فروشش را داشته باشد قطعا مبلغ مد نظر لیورپول برای این بازیکن بسیار بالا خواهد بود. اما مادریدی ها معتقد هستند که پیشنهادی بین 130 تا 140 میلیون پوند می‌تواند برایشان کارساز باشد.

این بازیکن 27 ساله در این فصل از لیگ برتر موفق به ثبت 14 گل شده است. سادیو مانه این هفته توسط ریو فردیناند، مدافع سابق انگلیس، مورد تمجید قرار گرفت. فردیناند در این مورد بیان کرد:

مانه یک شگفتی است. او مهاجمی است که گل زدن را خوب بلد است. از میان سه مهاجم لیورپول او کسی است که می‌تواند به خوبی هر مدافعی را به چالش بکشد و از این رو من دوست داشتم که در دوران فوتبالیم مقابل او بازی کنم. او غیرقابل پیشبینی و سریع است. توجه کنید که هر سه مهاجم لیورپول فوق‌العاده هستند اما من چیزی را در مانه می‌بینم که او را متفاوت از بقیه می‌کند و به همین خاطر من او را بیشتر دوست دارم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید