| | | | |

اونای اِمری: با چند باشگاه ایتالیایی در تماس هستم

اونای امری تایید کرد که با چند باشگاه از سری آ در تماس است و از مربی گری در ایتالیا به عنوان شغل بعدی اش استقبال می کند. همچنین به ستایش مائوریتزیو ساری سرمربی یوونتوس پرداخت و از آرون رمزی به دلیل انتخاب یوونتوس تمجید کرد. سرمربی سابق پاری سن ژرمن و آرسنال که هم اکنون بدون تیم است، در گفتگو با توتو یووه درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.

من 16 سال پیوسته و متوالی مربیگری کرده ام. پس تصمیم گرفتم اندکی استراحت کنم تا برای شروع پروژه ای که بتواند الهام بخش من باشد، آماده شوم. کار کردن در هیچ کشوری را رد نمی کنم؛ چه انگلیس، فرانسه و اسپانیا که تاکنون در آن جا کار کرده ام یا ایتالیا که پیش از این هرگز در آن جا کار نکرده ام. با چند باشگاه ایتالیایی در تماس بوده ام، اما به دلایلی کار کردن در آن باشگاه ها برای من ممکن نبوده است. هیچ چیز را رد نمی کنم و به دقت سری آ را زیر نظر دارم. به خاطر احترام، نام باشگاه هایی را که در سالیان اخیر با من تماس گرفته اند را به شما نمی گویم.

پیش از این که ساری هدایت یوونتوس را بر عهده بگیرد، امری به این باشگاه لینک شده بود. ساری همان مربی است که چند بار در دربی لندن مابین چلسی و آرسنال با امری تقابل داشته است.

ساری بسیار با تجربه است و در ناپولی و چلسی نشان داده است که چه کار هایی می تواند انجام دهد. من واقعا از توجه فوق العاده او به جزئیات و سازماندهی تیمش مستاصل شده بودم. چلسی بسیار خوب عمل کرد، سوم شدن در لیگ و کسب قهرمانی لیگ اروپا با پیروزی مقابل ما. او در انگلیس عالی کار کرد و تنها علت بازگشت زودهنگامش به ایتالیا، پیشنهاد باشگاه بزرگی چون یوونتوس بود. من فکر می کنم که بیانکونری در زمره 3 یا 4 تیمی است که می توانند لیگ قهرمانان را ببرند. فکر می کنم که بهترین شانس آنان برای قهرمانی در این رقابت ها، سال 2017 بود.

یووه هم اکنون چندین بازیکن را در اختیار دارد که امری با آنان آشنایی دارد. بازیکنانی همچون بلیز متوئیدی، آدرین ربیو و هافبک پیشین آرسنال، آرون رمزی.

رمزی تصمی گرفت که آرسنال را ترک کند و سپس او به یک باشگاه بزرگ پیوست. آرون برای یوونتوس بسیار مهم خواهد بود، چون وی در جاه طلبی آنان سهیم خواهد بود. من رمزی را به خاطر انتخابش تحسین کردم، زیرا او باشگاهی را انتخاب کرد که می تواند در آن به چیز های بزرگی دست یابد. این چالش جالبی برای اوست. متوئیدی یک حرفه ای عالی و یک شخصیت قوی است. ربیو جوان تر است، اما در سطح بالای بازی برای باشگاه های بزرگی همچون یوونتوس می باشد. آدرین بازیکنی است که من همیشه دوست دارم در تیمم او را داشته باشم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید