| |

بازیکنان بایرن مونیخ توسط هولشتاین کیل تیم دسته دومی از جام حذفی آلمان بیرون انداخته شدند

بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی، در دور دوم از Dfb-Pokal (جام حذفی آلمان) خارج شد زیرا تیم دسته دومی هولشتاین کیل با یک پیروزی چشمگیر در ضربات پنالتی جایگاه خود را در مرحله یک هشتم نهایی رزرو کرد.

بایرن به همان شکل غیرقابل اعتمادی که شما احتمال می دادید از آنها ببینید وارد بازی شد. آنها اخیرا دومین بازی فصل خود در بوندسلیگا را باختند و در هر 9 بازی اخیر خود در لیگ، گل اول را خوردند.

هانسی فلیک برای فرار دوباره از طلسم خود ، یک تیم قدرتمند را اعزام کرد که فقط تعداد اندکی از نفرات اصلی را نداشت. #رابرت_لواندوفسکی دیوید آلابا ، بنجامین پاوارد روی نیمکت بودند ، اما بایرن هنوز روی کاغذ هم بیش از اندازه خوب به نظر می رسید.

 

آنها بازی را خوب شروع کردند و پس از 14 دقیقه از طریق سرژ گنبری به برتری رسیدند، اما بایرن قبل از نیمه اول گل مساوی را دریافت کرد. ضربه آزاد لروی سانه اندکی پس از شروع نیمه دوم شاگردان فلیک را پیش انداختند اما آنها به راحتی نتوانستند گل سوم را بزنند.

بازی ضعیف آنها در دقایق پایانی باعث شد هاوك وال مدافع وسط در دقیقه 95 گل تساوی را به ثمر برساند و در ضربات پنالتی پس از آن، این مارك روكا، هافبك بود كه با ضربه دفع شده او باعث شود تا هولشتاین کیل امکان حذف بایرن را از دور دوم رقابتها  را داشته باشند – زودترین حذف آنها از سال 2000.

بعد از بازی، وقتی روزنامه نگار والسکا هومبورگ داشت از توماس مولر در رختکن درباه احساسشان می پرسید و به نتیجه بازی می خندید، نماد بایرن مونیخ (توماس مولر) با او سریع مقابله کرد:

به نقل از AZ او گفت:«به نظر شما چه حس و حالی داریم؟ شما الان اینجا می خندید. البته که ما عصبانی هستیم، همانطور که شما البته می توانید تصور کنید. حالمان خوب نیست.»

مولر سپس در اینستاگرام نوشت: “شوک لحظه آخر هنوز تازه است. با این وجود، در این مرحله به هولشتاین کیل برای پیشرفت تبریک می گویم. تبریکی که زودتر بخاطر ناراحتی در آن مصاحبه گفته نشد.

والسکا هومبورگ ، هر دوی ما احتمالا می توانستیم کمی بهتر عمل کنیم – بدون توهین.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید