| | |

رسمی | کریستوفر لنز از اینتراخت فرانکفورت به آر‌بی لایپزیگ پیوست

به گزارش فوتبال۷۲۴ تیم آربی لایپزیگ از آلمان امروز صبح دهمین ورود تابستانی خود را اعلام کرد . کریستوفر لنز از اینتراخت فرانکفورت. این بازیکن 28 ساله قراردادی یک ساله با این باشگاه امضا کرده است اما اگر لنز در این فصل تعداد بازی های مشخصی را انجام دهد، امکان تمدید آن وجود دارد.

 

مکس ابرل در این باره گفت :

با امضای قرارداد با کریستوفر لنز، ما توانستیم آخرین شکاف تیم خود را پر کنیم. او گزینه مهمی برای ما در دفاع چپ خواهد بود. کریس در چند سال گذشته به طرز درخشانی پیشرفت کرده است، تجربه زیادی دارد و ذهنیتی عالی دارد .او می تواند به عنوان بخشی از هر دو دفاع وسط باشد و حیت پشت بازیکنان شماره هافبک بازی کند. او در حمل توپ خوب است، مناطق زیادی در زمین را پوشش می دهد و در تکل های بسیار خوبی میزند. علاوه بر این، او یک مدافع بسیار باهوش است. ما اکنون برای هر پست حداقل دو بازیکن داریم و نیازی به آوردن بازیکن بیشتری نداریم.”

 

لنز با قراردادی به مبلغ 1 میلیون یورو، به عنوان پشتیبان دیوید رائوم عمل خواهد کرد.

این بازیکن 28 ساله نیز تجربه زیادی دارد. لنز 93 بازی در بوندسلیگا برای یونیون برلین و آینتراخت فرانکفورت انجام داده و 10 گل به ثمر رسانده است. او همچنین 8 بازی در اروپا انجام داده است که همگی برای اینتراخت فرانکفورت بوده است و بخشی از تیمی بود که قهرمان لیگ اروپا شد و این بازیکن در ضربات پنالتی مقابل رنجرز یک گل مهم به ثمر رساند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید