رئال مادرید شرایط شش مدافع ا بررسی می کند
| | |

بررسی شش مدافعی که رئال مادرید می‌تواند در تابستان به سراغ آنها برود

رئال مادرید در چند بازی ابتدایی فصل‌ ۲۰۱۹/۲۰ با مشکل خط دفاعی و‌ دروازه مواجهه بود. اما آنها خیلی زود توانستند شرایط تدافعی تیم را بهبود ببخشند. و به بهترین خط دفاعی در بین تیم‌های پنج لیگ معتبر اروپا برسند. قبل از تعلیق مسابقات فوتبال به دلیل کروناویروس، لوس بلانکوس کمترین گل خورده(۱۹) و بیشترین کلین شیت(۱۳) را در لالیگا به ثبت رساند.

با این‌حال زین الدین زیدان به دنبال یک مدافع وسط برای جایگزینی زوج انکار ناپذیر سرخیو راموس و رافائل واران است. راموس بعد از حواشی پارسال، به دنبال تمدید قرارداد با رئال مادرید است. قرارداد او اکنون تا سال ۲۰۲۱ اعتبار دارد. چه او تمدید کند چه نکند، مادریدی‌ها به یک مدافع مرکزی جدید در سطح کلاس جهانی دارند. کسی که بتواند مانند راموس، پارتنر واران شود.

مبنی بر همین دلایل، به ۶ مدافعی که رئال می‌تواند تابستان پیش رو آنها را هدف‌ خود قرار دهد، نگاهی می‌اندازیم.

۱. دایوت اوپامکانو

مدافع لایپزیش، با عملکرد خوب خود در این فصل، نظرات زیادی را به سوی خود جذب کرده است. او یکی از بازیکنان کلیدی تیم است که ۲۱ بازی از ۲۵ بازی خود را به از اول بازی شروع کرده است. نمایش خیره کننده او در دفاع، نه تنها به پست دفاع راست کمک کرد تا کمترین گل را در بوندسلیگا دریافت کنند. بلکه باعث شد آنها آماده خلق یک شگفتی برای عنوان قهرمانی بوندسلیگا ۲۰۱۹/۲۰ شوند.

اوپامکانو پیشنهاد تمدید قرارداد با لایپزیش را رد کرد و اکنون تا سال ۲۰۲۱ با باشگاه فعلی خود قرارداد دارد. زیدان او را در اولویت اول خرید تابستانی تیم عنوان کرده است. زیدان معتقد است که او فاکتورهای لازم را برای رقابت و تبدیل شدن به ستارهٔ تیم به مدت چند سال، دارد.

محدودهٔ قیمت : ۴۵ تا ۶۰ میلیون پوند

۲. روبن دیاس

روبن دیاس یکی از بازیکنان کلیدی ‌است که تمام ۹۰ دقیقه‌ها را برای بنفیکا به میدان رفته است. در این مدت این مدافع پرتغالی به تیمش کمک کرد تا به ۱۴ کلین شیت دست پیدا کند. قد بلند پرتغالی در کار نقش فرماندهی را اجرا می‌کند. در نتیجه باعث شد او در مقابل لیون در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، کاپیتانی تیم را بر عهده گیرد.

دیاس سال ۲۰۱۹ به تیم برگشت و قرارداد بلند مدت تا سال ۲۰۲۴ با بنفیکا بست. در حال حاضر رقم بند آزادسازی او ۱۰۰ میلیون یورو است. اما تیم‌هایی اروپایی به دنبال این بازیکن با مبلغی حدود ۴۰ میلیون پوند هستند. روبن دیاس یک ستاره آینده دار می‌باشد. ولی او توانایی تجربه چالشی بالاتر از ستاره شدن را دارد. این ویژگی‌ها ممکن است مادرید را به خرید روبن سوق دهد.

محدودهٔ قیمت : ۴۰ تا ۶۰ میلیون پوند

۳. کالیدو کولیبالی

اخیراً بطور متعدد اخبار حرکت کالیدو کولیبالی به درهای خروجی ناپولی به گوش می‌رسد. اغلب از منچستریونایتد به عنوان مقصد بعدی او یاد ذکر می‌شود.

درحالیکه معامله بر سر این بازیکن ارزان نخواهد بود. اما جذب بازیکن برای رئال مادرید و زیدان حائز اهمیت است. کیفیت کولیبالی غیر قابل انکار است. سرعت و قدرت بدنی بالای کولیبالی مانع سختی را برای عبور حریف ایجاد می‌کند.آرامش و آگاهی او نیز به او اجازه می‌دهد تا از عقب به طور موثر بازی کند. یا توپ را به جلو به گردش درآورد یا به دنبال بازی پاس باشد.

کولیبالی در سن ۲۸ سالگی، در سال های اوج خود قرار دارد. ادعا می شود که وی رئیس ناپولی، آئورلیو دو لورنتیس را از تمایل وی برای ادامه فعالیت آگاه کرده است. انتقال این مدافع می تواند به شرایط راموس وابسته باشد. ولی با این وجود، کولیبالی می تواند مردی باشد که به جمع لوس بلانکوس‌ها اضافه شود.

محدودهٔ قیمت : ۶۵ تا ۸۰ میلیون پوند

۴. آلسیو رومانیولی

مینو رایولا، ایجنت رومانیولی، چندی پیش اعلام کرد که سعی دارد بازیکن‌های‌ بزرگی را به رئال مادرید منتقل کند. هرچند به نظر نمی‌رسد که منظور او، رومانیولی بوده باشد ولی می‌تواند گزینه خوبی برای سفیدپوشان مادرید باشد.

کاپیتان میلان، رومانیولی، به دلیل چالش‌های باشگاهش در چند وقت اخیر فشارهای بیشتری را روی شانه هایش حس کرده است. نمایش‌های اخیر او باعث شده است که به قلب دفاعی تیم میلان تبدیل شود.
با بازی در هر دقیقه از بازی های لیگ در این فصل، مدافع ایتالیایی در کار خود قاطعانه عمل کرده است. در سن 25 سالگی، رومانیولی ترکیبی کامل از جوانان و تجربه است. و در بازار پر و پا قرص امروز، او می تواند ارزش بسیار خوبی برای پول نشان دهد.

محدودهٔ قیمت : ۳۵ تا ۵۰ میلیون پوند

۵. دیگو کارلوس

ارزش دیگو کارلوس در ماه‌های اخیر به سرعت افزایش یافت. این مدافع تابستان گذشته با ۱۳/۵ میلیون پوند از نانت راهی سویا شد. به دنبال افزایش تعداد نمایش عالی او، اکنون به باشگاه‌های دیگر با قیمتی بالاتر لینک شده است.

کارلوس برای پیوستن به یک باشگاه بزرگتر آماده است و به نظر آن باشگاه بزرگ رئال مادرید است. خط دفاعی افتضاح سویا به طور چشمگیری بهبود یافته است. و در حالی که از نظر جسمی تحمیل می شود، ثابت کرده است که به راحتی می‌تواند با توپ بازی کند.

این بازیکن ۲۷ ساله بند آزادی ۶۵ میلیون پوندی را در قراردادش ثبت کرده است. باشگاه وی به دنبال این است که کمتر از این چیزی را حل نکند. اما اگر با یک پیشنهاد منطقی از سوی کهکشانی‌ها روبرو شود و بتوانند سود قابل توجهی کسب کنند، تعجبی نخواهد داشت که بتوانیم او را به سمت مادرید ببینیم.

محدودۀ قیمت : ۳۵ تا ۴۵ میلیون پوند

۶. محمد سالیسو

ارزان ترین جایگزین و شاید کمتر شناخته شده ترین بازیکن در این لیست است. محمد سالیسو در این فصل یکی دیگر از مدافع‌های تحسین برانگیز در لالیگا بوده است. به نظر می‌رسد که او زودتر از زمان معین رئال وایادولید را ترک کند. سالیسو با قد بلند ۶ فوت و ۳ اینچی، یک حضور ترسناک در دفاع است. حتی توسط برخی لقب دیوار وایادولید را گرفته است.

با این حال، این بازیکن ۲۰ ساله از نظر فنی عملکرد قابل توجهی داشته است. سالیسو یک بازیکن با استعداد است و برای هر طرف یک خرید ایده‌آل خواهد بود. در واقع بند آزادی وی تنها ۱۲ میلیون یورو (۱۰/۴۲ میلیون پوند) است. که باعث می‌شود او را حتی برای علاقه مندان جذاب تر کند.

محدودهٔ قیمت : ۱۲ میلیون یورو (بند آزادسازی)

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید