لاوتارو مارتینز بارسا
| | | | |

سرمربی آرژانیتن به لاوتارو مارتینز در مورد به دست آوردن جایگاه ثابت در بارسا هشدار داد

فوتبال724– سرمربی آرژانتین در میان شایعات مداوم در مورد انتقال لاوتارو مارتینز به بارسا در مورد آینده مهاجم جوانش در نیوکمپ هشدار داد.

به گفته سرمربی آرژانتین لیونل اسکالونی، لاوتارو مارتینز در صورت ترک اینتر باید در بارسا برای به دست آوردن جایگاه خود بجنگد.

مهاجم ملی پوش آرژانتینی این فصل در 31 مسابقه در تمام رقابت ها برای اینتر 16 گل به ثمر رساند، تا قبل از توقف سری آ به دلیل همه گیر شدن کروناویروس.

مارتینز به عنوان یک جایگزین ایده آل برای لوئیس سوارز که در ژانویه 33 ساله شد، مورد توجه کاتالان ها قرار گرفته است.

هم تیمی مارتینز در آرژانتین، لیونل مسی این مهاجم جوان را بارها ستایش کرده است، اگرچه نماد بارسا اصرار دارد که وی از هرگونه دخالتی در مذاکره ای که بین باشگاه و اینتر انجام می شود اجتناب می کند.

کارلوس پابلو، رئیس باشگاه پیشین مهاجم آرژانتینی، اصرار داردکه این معامله اینتر با بارسا تقریبا تمام شده است، و انتقال مارتینز از اینتر به بارسلونا “عملاقطعی است”.

از اسکالونی در مورد آینده مارتینز در میان حدس و گمان نقل و انتقالات پرسیده شد و سرمربی آرژانتین به رادیو لا رد گفت:

اگر لاوتارو مارتینز به بارسلونا برود، فکر می کنم مربی [کیکه ستین] قصد دارد راهی را برای شروع بازی با او پیدا کند. قرار است بجنگد و جای خود را در ترکیب بارسا بدست آورد.

اسكالونی اضافه كرد:

خروج لاوتارو از اینتر آسان نخواهد بود … من دوست دارم كه لاوتارو مارتینز مستمر بازی كند تا پیشرفت داشته باشد.

لاوتارو یک هدف دارد که او برای آن تلاش می کند تا به هم تیمی اش برسد. او به عنوان مهاجم مرجع برای آینده خواهد بود.

مارتینز در سال 2018 از راسینگ کلاب به اینتر پیوست و به سرعت خود را به عنوان یکی از پرتلاش ترین مهاجمان فوتبال اروپا تثبیت کرد و در این فصل با روملو لوکاکو در اینتر زوج خط حمله خطرناکی را تشکیل داده است.

وی از زمان پیوستن به اینتر از راسینگ کلاب، در مجموع 25 گل به ثمر رسانده است، در حالی که تیم ایتالیایی در حال حاضر در سری آ در پشت سر یوونتوس و لاتزیو در رده سوم است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید