| | |

مصاحبه اینزاگی سرمربی اینترمیلان قبل از دیدار با آث میلان در لیگ قهرمانان اروپا نیمه نهایی فصل ۲۰۲۲/۲۳

فوتبال۷۲۴ – سیمونه اینزاگی تاکید کرد که اینتر هیچ ترسی از میلان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا که چهارشنبه شب در سن سیرو برگزار می شود، ندارد.

 

سرمربی اینتر در نشست خبری پیش از بازی خود به رسانه ها گفت که نراتزوری پس از ثبت سه برد قاطع متوالی مقابل لاتزیو، هلاس ورونا و رم در سری آ در هفته های اخیر، به بهترین شکل ممکن برای دربی اروپایی آماده شده اند.

 

اینتر همچنین در مرحله حذفی لیگ قهرمانان این فصل شکست نخورده است و اینزاگی معتقد است که فرم تیمش در این رقابت ها باید سطح بیشتری از اعتماد به نفس ایجاد کند.

 

او بعدازظهر سه شنبه در میلان گفت:

چند بازی اخیر، از جمله بازی های مقدماتی نیمه نهایی و نهایی، ما را به بهترین شکل ممکن آماده کرده است.

فردا می دانیم که نیمه نهایی لیگ قهرمانان است، و دربی همیشه دربی است. همه ما می دانیم که چقدر برای همه ما مهم است و می خواهیم به بهترین شکل با آن کنار بیاییم.

 

 ما باید از مغز و قلبمان زیاد استفاده کنیم. در مورد قلب ما، من هیچ شکی ندارم. باید عاقلانه رفتار کنیم، لحظات خطرناک و اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی در طول بازی رخ خواهد داد، زیرا می‌دانیم که باید 180 دقیقه بازی کنیم.

 

ما می دانیم دربی یعنی چه، ما در این بیست ماه هفت بازی کرده ایم. ما بردیم و باختیم، اما می دانیم که هر مسابقه منحصر به فرد است.

نکته مهمی که در این بازی وجود دارد، در دسترس بودن رافائل لیائو از میلان است، اگرچه اینزاگی مصمم است غیبت احتمالی او تأثیری بر نحوه آماده سازی اینتر برای بازی نداشته است.

 

او توضیح داد:

همه ما ویژگی های بازیکن را می دانیم. ما می دانیم که او ممکن است آنجا باشد یا نباشد، واضح است که ما اقدامات احتیاطی را انجام خواهیم داد اما در نهایت برنامه بازی ما را تغییر نخواهد داد.

 

من هم مثل شما مطمئن نیستم (که لیائو در این بازی نخواهد کرد)، قبلا هم گفته بودم. ما او را می‌شناسیم، ویژگی‌هایش را می‌شناسیم و در این بازی‌ها هر بازیکنی که دعوت شود همه چیزش را می‌دهد.

 

اینزاگی با ارزیابی حریف چهارشنبه شب، معتقد است که هرگونه فرم قبلی مقابل میلان برای حضور در نیمه‌های لیگ قهرمانان اروپا بی‌اهمیت است.

 

او گفت:

میلان تیمی با کیفیت است. بسیار خوب آموزش دیده است. هر مسابقه به خودی خود یک داستان است، ما می دانیم که آنها نه تنها یک تیم بازگشتی هستند، بلکه می دانند چگونه بازی کنند.

 

شانس اصلی یا نه، ما قبلا همه آن را دیده ایم. ما از چالش فرار نخواهیم کرد و می دانیم که با قلب و روح به بهترین شکل ممکن بازی خواهیم کرد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید