توخل رئال مادرید
| | |

مصاحبه توماس توخل سرمربی بایرن قبل از بازی بایرن مونیخ مقابل منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴

به گزارش فوتبال۷۲۴ فردا شب دو تیم بایرن مونیخ و منچستریونایتد در ورزشگاه شهر مونیخ ،آلیانز آرنا به مصاف هم خواهند رفت توماس توخل سرمربی تیم باواریایی در مصاحبه پیش از بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد

توماس توخل درباره منچستریونایتد

 

🎙بازی بایرن مونیخ و یونایتد یک بازی عالی است. دو باشگاه بزرگ در اروپا. این مسابقه بزرگی است و نمی خواهیم اهمیت آن را دست کم بگیریم. ما می خواهیم این رقابت فوتبالی را زندگی کنیم و از هواداران خود در کنار تیم لذت ببریم. نتایج آنها تا کنون چیز زیادی در مورد آنها نمی گوید. شما هرگز نمی توانید در بازی مقابل یونایتد مطمئن باشید. درست زمانی که فکر می‌کنید کنترل بازی را در اختیار دارید، آنها می‌توانند عمیق حمله کنند و روی انتقال‌های عالی خود تکیه کنند، برونو فرناندز، مارکوس راشفورد و حالا راسموس هویلوند در جلو هستند. ما هرگز نمی توانیم متوقف شویم. یونایتد همیشه خطرناک است، آنها کیفیت فردی زیادی دارند.

 

توماس توخل درباره فینال لیگ قهرمانان 1999

 

🎙”در سال 1999 بایرن فرصت های باورنکردنی داشت تا بتواند 2-0 جلو بیفتد. سپس گل تساوی به دست آمد. بازی بسیار ویژه ای بود. بسیاری از هواداران هرگز این بازی را فراموش نمی کنند. گاهی اوقات این تجربیات یک اتش خاص را بیدار می کند. شما باید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوید و آنها پس از دو سال به آن دست یافتند.”

 

توماس توخل درباره هفته های آینده

 

🎙 “هر چه تصمیمات واضح تر باشد، برای همه بهتر است. در برخی از پست ها فهرست کوچکی وجود دارد. اما تصمیمات دشواری نیز وجود دارد. از این پس ما بدون وقفه تا تعطیلات زمستانی ادامه خواهیم داد. ما به همه افراد در تیم نیاز داریم که دارای یک امتیاز باشند. ذهنیت حداکثر تمرکز هیچ بازیکنی “تعداد دقایق بازی در قرارداد را ندارد. هر کس هر چیزی را که باید برای بازی می دهد. ما همچنین تعداد زیادی بازیکن تعویضی از روی نیمکت داریم و این طور است.”

 

توماس توخل درباره محرومیت از مسابقه

 

🎙 “من دقیقا نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد، حتی الان می توانم به زمین مسابقه بروم، اما ما باید حتی پس از سوت بازی از هم جدا شویم. می توانم بازی را در آرامش در یک اتاق خصوصی تماشا کنم. ناراحت کننده است اما واقعیت این است. ما یک تیم مربیگری قوی هستیم، هم تیمی های من از عهده آن بر می آیند.

 

توماس توخل درباره جمال موسیاله

 

🎙 جمال موسیالا برای شروع آماده است. او می تواند 60 تا 75 دقیقه بازی کند. ما هنوز تصمیم نگرفته ایم که او فردا شروع خواهد کرد یا خیر. او همچنین می تواند با توماس مولر بازی کند.

 

توماس توخل درباره کیمیچ

 

🎙 صحبت دیگری با جاشوا کیمیچ انجام نشد زیرا ما روی 60 دقیقه به توافق رسیدیم. او بعد از بازی کمی درد داشت، بنابراین خوب بود که او را تعویض کنیم.

 

توماس توخل درباره تن هاخ و برخورد با بازیکنان بزرگ

 

🎙 “در انگلیس، صدای مربی مهمترین حرف در باشگاه است. من به او توصیه نمی کنم. من به اندازه کافی با تیمم کار می کنم تا آن را به بالاترین سطح برسانم. بهترین بازیکنان جاه طلب ترین و آسان ترین بازیکنان هستند که می توان با آنها کار کرد. زیرا آنها می دانند دارند چه می کنند. آنها این احساس را دارند که بازیکنان تیم خوبی هستند.”

 

توماس توخل درباره ماتیس تیل

 

🎙ماتیس تاثیر زیادی روی نیمکت دارد. او در حال حاضر سلاح ما است، ما می دانیم که او چه کاری می تواند برای ما انجام دهد. او در این فصل چند بازی را شروع خواهد کرد. او در حال حاضر نشان می دهد که آماده است و می تواند گلزنی کند. ما گام به گام با او پیشرفت می کنیم. او در مسیر درستی است. ما خوشحالیم که او اینجاست و او نیز از این بابت خوشحال است.

 

توماس توخل درباره اهمیت لیگ قهرمانان

 

🎙 “این یکی از سخت ترین مسابقاتی است که یک فرد می تواند انجام دهد، اما در عین حال زیباترین است. این مسابقه نمک موجود در غذا است. برای من خوشحالی زیادی دارم که به طور منظم در آن شرکت کنم. فشاری که در لیگ قهرمانان وجود دارد آن را به خصوص لذت بخش می کند. لیگ قهرمانان “هر بار یک چالش، حتی در مرحله گروهی. هر مرحله گروهی یک مرحله دشوار است. ما فردا را با یک بازی برتر مطلق شروع می کنیم. اما گروه پیچیده باقی خواهد ماند. ما باید تا انتها متمرکز بمانیم. ما می‌خواهیم در هر رقابتی همه چیز را بدهیم تا تا جایی که ممکن است در آن بمانیم.”

 

توماس توخل درباره کار در باشگاه های بزرگ

 

🎙 “در فوتبال انگلیس همیشه بحث های زیادی وجود دارد، حتی در تلویزیون. یونایتد میراث سر الکس فرگوسن را دارد و این نیز باعث فشار می شود. باشگاه هایی مانند بایرن مونیخ یا یونایتد می خواهند به موفقیت های قبلی خود ادامه دهند. در این باشگاه های بزرگ حتی کوچک. موضوعات جذاب تر می شوند “به عنوان یک مربی، شما می خواهید روحیه پیروزی را ارتقا دهید. در حال حاضر یونایتد بهترین نتایج را کسب نمی کند، اما باشگاهی با روحیه خاصی است. ما آنها را دست کم نخواهیم گرفت.”

 

توماس توخل درباره وضعیت بازیکن: جاشوا، کومان و گوئررو

🎙 جاشوا امروز خوب تمرین کرد و فردا دید روشن تری خواهیم داشت. کومان فردا در تیم خواهد بود. برای گوئررو هنوز برای او خیلی زود است، اما او در مسیر بسیار خوبی قرار دارد.”

 

 

آیا کیمیچ دوباره در ترکیب اول شرکت خواهد کرد؟ تعویض زمان بندی شده از پیش تعیین شده است؟

 

🎙 تا جایی که من می دانم، این بار دستورالعمل خاصی برای کیمیچ وجود ندارد.

 

چرا به یولیان ناگلزمن برای سرمربیگری تیم ملی آلمان اعتماد دارید؟

 

🎙 سوال این است که چرا اعتماد نکنم؟!

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید