کلوپ لایپزیگ
| | | | | |

مصاحبه یورگن کلوپ قبل از رویارویی لیورپول با لایپزیگ در مرحله 1/8 نهایی لیگ ‌قهرمانان اروپا

فوتبال724– یورگن کلوپ سرمربی لیورپول پیش از دیدار با آر بی لایپزیگ در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 21-2020 پاسخگوی خبرنگاران بود.

یورگن کلوپ در مورد بازیکن سابق لایپزیگ که در ترکیب لیورپول است گفت:

نبی کیتا دیگر مصدوم نیست اما هنوز شرایط خوبی ندارد. او دیروز در حال تمرین بود اما هنوز کافی نیست. ما دو روز غایب خواهیم بود و او در تمرین است. بهتر از پرواز با ما است. مطمئناً نبی دوست دارد وقتی در بازی برگشت در برابر لایپزیگ قرار می گیریم آنجا باشد.

گلهای زده و خورده لیورپول در این فصل به تفکیک دقایق بازی:

[anwpfl-charts type=”goals-15″ club_id=”4816″ competition_id=”” multistage=”1″ season_id=”2768″ club_side=”home” legend=”1″ text_scored=”گل زده” text_conceded=”گل خورده” no_data_text=””]

کلوپ در مورد مصدومیت های ستاره سابق لایپزیگ گفت:

او بازیهای بسیار خوبی داشته است اما بدیهی است که شما باید بگویید که او نیز مصدومیت زیادی داشته است، که کمک زیادی نکرده است. اما او بازی های بسیار خوبی برای ما انجام داده و گل های مهمی به ثمر رسانده است، در موفقیت سال گذشته ما نقش داشته است. او با وجود مصدومیت همیشه درگیر مسابقات بود.

این لحظات ناخوشایند است که شما به مصدومیت های او نگاه می کنید، این فقط موارد جزئی بود که او را از حضور در تیم محروم کرد. اما او دیدگاه بسیار خوبی پیدا کرده و بازیکن بزرگی است.

از نظر مصدومیت، همه ما باید این مشکلات را پشت سر بگذاریم و هنگامی که پشت سر گذاشتیم یک بازیکن کاملا عالی دیگر خواهیم داشت.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید