| | |

کنفرانس خبری هانسی فلیک قبل از بازی با وردربرمن

در مورد گمانه زنی ها درباره خودش و تیم ملی آلمان :

«همه ما می توانیم حدس بزنیم این روزها برای همه چه موضوعی مهم است. از اینرو من این اتفاقات را اینگونه می بینم:

من دوران خوب و موفقی در مانشافت بخصوص با یواخیم لوو ، الیور بیرهف و کوپکه داشتم. این یک همکاری مطلقا معتمدانه بود.اکنون در بایرن مونیخ همین گونه است. من تیمی دارم که از کار کردن با آن واقعا لذت میبرم و کادر فوق العاده. درست مانند حضورم در تیم ملی، از حضور در بایرن مونیخ لذت می برم. من یک قرارداد تا سال 2023 دارم و میخواهم به کارم با موفقیت در بایرن مونیخ همراه با کسب عناوین ادامه دهم. [الان] زمان برای گمانه زنی درباره آینده من نیست.

حتی در شراکت و همکاری می تواند اختلافاتی وجود داشته باشد هر دوی ما در استخدام #بایرن_مونیخ هستیم و باید تصمیماتی به صلاح بایرن مونیخ بگیریم. مهم اینست که بایرن موفق باشد. من و برازو [ صالیحمیدزیچ ] سعی میکنیم موضوعات و مسائل را طوری شکل دهیم که هر دوی ما درگیر آنها باشیم. این یک همکاری طبیعی است که در همه [ابعاد و جزئیات] آن موافقت و عدم اختلاف نباشد.»

سوال: کلوپ صراحتا گفت “نه، من در دسترس نخواهم بود” و گفت که بعد اتمام کارش با لیورپول استراحت خواهم کرد. شما هم می گویید: “نه، من سرمربی تیم ملی آلمان نخواهم بود”؟

فلیک :«نمیخواهم درباره این موضوع نظری بدهم. من به استراحت نیازی ندارم. زیرا من زمان کمی است که مربی شده ام. یورگن اینکار را مدت زیادی است که انجام می دهد.»

Image

«من 16 ماه است که در این پست هستم. من از ابتدا گفته ام که فقط زمان حال برای من مهم است. وقتی من سرمربی موقت بایرن مونیخ بودم، گمانه هایی در مورد پوچتینو ، تن هاگ و توماس توخل بود. بعد ما یک فصل موفق در تاریخ باشگاه داشتیم. من متمرکز بازی با وردربرمن هستم. ما بالاترین موفقیت ممکن را میخواهیم. هر چیز دیگری [فقط] حدس است و دوست ندارم درگیر آن شوم.»

در مورد یافتن مربی جدید تیم ملی آلمان :

«این وظیفه من نیست. این وظیفه الیور بیرهف است. او وقت دارد تا راه حلی پیدا کند.

یوگی یک روز قبل [از اعلام رسمی] با من تماس گرفت و گفت که تصمیم گرفته است این قدم را برداشته باشد. در ابتدا من تعجب کردم. او عملکرد بسیار بسیار خوبی برای فوتبال آلمان داشت. یکی از بزرگترین دوران [فوتبال] تحت مربیگری او بود. او می تواند به آنچه که به دست آورده افتخار کند.»

Image

در مورد بازیکنان برای بازی فردا:

«بنجامین پاوارد به تیم برگشته است. در مورد دیوید آلابا باید صبر کنیم و ببینیم. او دیروز با تیم تمرین نکرد. ما بعدا [فردا دوباره] تمرین خواهیم کرد و سپس تصمیم خواهیم گرفت که آیا او سفر خواهد کرد یا نه.»

در مورد جدول بوندس لیگا :

«ما باید به خودمان نگاه کنیم، نه به لایپزیگ . وردربرمن دفاع بسیار خوبی دارد، آنها بسیار جمع و جور و فشرده بازی می کنند و روی ضد حملات خطرناک هستند. ما باید فردا برای آن آماده باشیم.»

 

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید