| | |

سیمئونه : بهم گفته شد که مراقب وضعیت فلیکس باشم

فلیکس برخلاف نمایش خوب برای اتلتیکو مادرید، موقع تعویض هو شد و دیگو سیمئونه هم به این اتفاق واکنش نشون داد.
بعد از تساوی ۲-۲ اتلتیکو مادرید مقابل سویا در دیدار روز شنبه، هواداران روخی بلانکوس تصمیم مربی را که تعویض فلیکس بود، هو کردند و دیگو گفت: «باید مراقب وضعیت او باشم.»

اتلتیکو مادرید فرصت شکست دادن سویا و رسیدن به رتبه سوم جدول را از دست داد. آنها بعد از نیمه اول جذاب، تلاش کردن که میهمانان خود را در هم بکوبند.
پنالتی آلوارو موراتا و گلزنی ژائو فلیکس تاثیر گل لوک دی یانگ را کمرنگ کرد. قبل از پایان نیمه اول سویا با گل اوکامپوس، توانست بازی را به تساوی کشاند و یک امتیاز را کسب کند.
مربی اتلتیکو برای رسیدن به یک برد دیرهنگام، ویتولو را در دقیقه ۸۰ جایگزین ژائو فیلکسی کرد که یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رسانده بود. به نظر می‌رسید که هواداران تحت تاثیر این تصمیم قرار گرفته بودند.

دیگو سیمئونه در جواب به خبرنگاری که از او راجع به سوت‌های هواداران پرسید گفت:

آن لحظه حس کردم که یک تصمیم ضروری است. ما نمی‌توانیم به مردم بگوییم که او بیش از حد فشار را احساس کرده است. دکتر به من گفت که مواظب وضعیت ژائو باشم چون او احساس گرفتگی می‌کرد. این دلیل تعویض او بود.

کمک داور ویدیویی هم نظرات زیادی را به خود جلب کرد. چرا که دو پنالتی را با بررسی طولانی اعلام کرد. اما سیمئونه معتقد است که نتیجه عادلانه‌ است.

سیمئونه گفت:

بازی عادلانه تمام شد. من هم صحنه اول پنالتی و هم صحنه دوم را از دور دیدم بنابراین نمی‌توانم اظهار نظری کنم. من فکر نمی‌کنم که VAR تعیین کننده نتیجه بوده باشد.

سیمئونه خاطر نشان کرد:

بازی یک دوئل خوب از دو تیم با گل‌های زیاد بود. ما خیلی خوب باهم رقابت کردیم و این رقابت را در لیگ قهرمانان اروپا هم تا مرحله آخر ادامه می‌دهیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید