| | |

کنفرانس مطبوعاتی هانسی فلیک قبل از بازی با هوفنهایم

درباره خاوی مارتینز و لئون گورتسکا :

«تست کووید لئون گورتزکا و  خاوی مارتینز مثبت شده و فعلا در دسترس ما نیستند. آنها در قرنطینه هستند.»

Image

درباره الکساندر نوبل:

«الكساندر نوبل روز گذشته در ناحیه مچ پا از ناحیه رباط آسیب دید و دو تا چهار هفته از میادین دور خواهد بود.»

Image

فلیک: «اوضاع برای تولیسو خوب به نظر می رسد. ما قصد داریم او را روز یکشنبه به تیم برگردانیم. #نیانزو گام بعدی را در تمرین برداشت اما باید مراقب باشیم. این دومین مصدومیت شدید عضلانی او بود.»

Image

زیرکزی می رود؟

«جاشوا امروز در تمرین بود و من فکر می کنم که او بعد از انتقال نیز در تمرینات ما باشد. چیز خاصی برای گفتن ندارم.»

Image

درباره آینده موسیالا در تیم ملی:

«من همیشه فکر می کنم وقتی استعدادها برای آلمان فوتبال بازی می کنند خوب است. اما تصمیم گیری بر عهده بازیکن است. او و خانواده اش باید این کار را انجام دهند و تصمیم خود را بگیرند. اگر سوالی برای پرسیدن داشته باشد، با کمال میل پاسخ آنها را خواهم داد.»

Image

در مورد اینکه چرا لوکاس در دفاع وسط بازی نمی کند:

«ما در دو بازی گذشته با وجود آلابا و بواتنگ در دفاع وسط دو کلین شیت نگه داشتیم. لوکاس با پویایی اش در سمت چپ برای ما خوب است. او باید دیروز و پریروز بیرون  می ماند. دندان عقلش را کشیده بود. او برگشته و در دسترس است.

Image

درباره زوله دفاع راست تیم:

«او خوب بازی کرد. با دیوید آلابا و جروم بواتنگ ما در دفاع وسط ثبات خاصی داریم. در مقابل شالکه، ما می خواستیم سه بازیکن از عقب بازیسازی کنند. نیکلاس خوب کار کرد.»

درباره مولر :

«توماس در فازی بود که گلزنی نمی کرد. حالا او دوباره گلزنی کرده است. او تعداد گل خوبی دارد و پاس های گل زیادی داده است. او مهم است زیرا تیم را به جلو می برد. برای ما مهم است که او در زمین حضور داشته باشد و اینکه چگونه او تیم را با خود در بازی پیش می برد.

Image

درباره اینکه چه کسی فردا در خط هافبک بازی خواهد کرد:

«ما برخی بازیکنان را از دست داده ایم اما چند گزینه هم وجود دارد. بیایید تا فردا صبر کنیم و ببینیم چه می شود تا فردا کارها برای حریفمان خیلی آسان نشود.»

Image

درباره کیمیش :

«او اکنون قویتر از زمان قبل از مصدومیتش شده است. این احساس را دارید که در پاهای خود عضله هم پیدا کرده است. او می تواند انواع پاسهایی را که متعلق به مجموعه خاص یک شماره شش است بدهد. او می خواهد یاد بگیرد، میخواهد و مقید است که رو به جلو بازی کند.

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید